Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Ik heb voor de 5de keer al je berichten doorgelezen, maar blijkbaar mis ik een bericht dan?
Je hebt het geopend omdat je wilde weten of je merrie drachtig was, in verband met voer onder andere (merrie is hoefbevangen geweest), en of het normaal was dat er nog geen tekenen waren.
Ik heb naar mijn weten hier vaak genoeg antwoord op gegeven. Maar ik zal het nogmaals doen, ja, het is normaal dat er nog geen tekenen zijn (sterker nog, als er nu signalen zijn moet je denken aan verwerping) en de enige manier om te weten of je merrie drachtig is zodat je ook weet wat je moet voeren is om binnen in de merrie te kijken, en dit kan door scannen en opvoelen. Of de predictor stick voor paarden, die op hormonen gebaseerd is (die ik nu voor de 3de keer aan haal maar waar je nog totaal niet op hebt gereageerd). Maar je vader is een gewoonte mens, volgens jullie beleving zitten er risico's aan scannen of opvoelen dus dat is geen optie. Het is geen geldkwestie.
Het doel is een rustiger paard, merrie wordt gehouden, hengst is voor de verkoop. Jullie geven niet om papieren maar gaan voor een rustiger karakter.
Wat heb ik in godsnaam gemist?