Net uit van school. Morgen of overmorgen weer naar mendy, ben wel benieuwd hoe haar uiers is:)
Al_Zawraa
Geplaatst: 28-01-11 16:32
Sommige mensen hebben niet de hele dag de tijd om op Bokt rond te hangen AR zal vast met foto's komen, zodra ze foto's heeft en tijd heeft om ze te plaatsen. En sommige mensen plaatsen niet direct de eerste foto's, maar wachten totdat ze betere foto's van het veulen hebben.
Maar dat neemt niet weg, dat ik ook heel benieuwd ben naar je kleine prinsesje Isabel!
Ik denk het ook, maar hopen dat het positieve drukte is Zal Mendy de merrie van AR nadoen? vos merrieveulen
ArabianRanch
Geplaatst: 28-01-11 17:16
Hi hi, kom ik even online zie ik allemaal bezorgde mensen, wat liefffff. Alles is goed hoor. Ze had een beetje last met haar ontlasting, toch maar een clysma gegeven. Ze is nu veel levendiger, ze drinkt goed en vindt het heerlijk om geknuffd te worden Fotootjes volgen nog.... (don't worry haha) Ben inderdaad druk
kennis moet hem kwijt omdat ze veel te weinig tijd heeft.
echt een schat van een dier maar wel beetje lomp
annastasia
Geplaatst: 28-01-11 18:23
Had dat even eerder gezegd Ken iemand die vrij lang is en een groot paard zocht. Nu hebben ze een belg (geerfd) staan, denk dat ze geen belangstelling hebben bij nog één.