Ik had een kerst met zilveren randje Jodi, bedankt voor de goede wensen. Mijn moeder is vorig jaar met kerst overleden.
Iedereen een heel goed uiteinde en nog beter begin gewenst.
Frost heeft vandaag een extra bal gekregen, een rode jolly ball met handvat. Nu heeft hij er 1 op de grond in de paddock en 1 aan een touwtje in de stal. Daar speelde hij al leuk mee, vandaar de 2e erbij.
Hij wilde ook met mij spelen en hoewel dat heel uitnodigend is, doe ik het niet. Nou ja... een stamp stapje in zijn richting, smile.
Hij komt dan netjes klapperend met zijn mond op me af, heel apart steeds weer om te zien dat die ze die veulen submissie ook naar mensen laten zien.
Hij hinnikt verlangend naar de rest van de groep. Ik kan niet wachten tot het voorjaar, als hij met zijn jaarling broer kan dollen in de weides.
We hebben een spring-in-het-veld pup (mini schnauzer) die nog weleens echte maatjes met zijn grotere paardenvriend zou kunnen worden. Hij wil altijd mee naar buiten als we naar de paarden gaan en zo spelenderwijs doet hij het eigenlijk hartstikke goed zo met de paarden.
Mocht ik dan toch weer gaan rijden kan hij makkelijk mee. En anders mag hij op de kar, ook leuk.