Frost

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 01:31

Hij ziet er goed uit zeg!
Leuk om al die foto;s te zien!

En die sneeuwfoto's.. Het lijkt nu net op NL... Zo zien hier de paddocks er nu ook uit hahha

balance
Moderator Over Paarden

Re: Frost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 22:30

Genieten hoor, van de sneeuw! Naast lastig is het ook zoooo mooi. Ik heb jaren in NL gemopperd dat er geen sneeuw meer viel, of te weinig. Et voila! Jullie hebben een witte kerst net als ik nu.

Frost liet net zien dat hij de extra gang van zijn moeder heeft geerfd; de walk van het walking horse. Ik ben er erg blij mee. Het zal nog jaren duren voordat hij het onder zadel zal laten zien maar toch kan ik er al van genieten. Hij is overigens zonder jas buiten. Het is nu -16 en hij doet het prima!
Oja... hij wenst jullie hele fijne kerstdagen!

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 23:28

Jij ook fijne kerst! {:)

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-10 08:44

Ik had een kerst met zilveren randje Jodi, bedankt voor de goede wensen. Mijn moeder is vorig jaar met kerst overleden.
Iedereen een heel goed uiteinde en nog beter begin gewenst.

Frost heeft vandaag een extra bal gekregen, een rode jolly ball met handvat. Nu heeft hij er 1 op de grond in de paddock en 1 aan een touwtje in de stal. Daar speelde hij al leuk mee, vandaar de 2e erbij.

Hij wilde ook met mij spelen en hoewel dat heel uitnodigend is, doe ik het niet. Nou ja... een stamp stapje in zijn richting, smile.
Hij komt dan netjes klapperend met zijn mond op me af, heel apart steeds weer om te zien dat die ze die veulen submissie ook naar mensen laten zien.
Hij hinnikt verlangend naar de rest van de groep. Ik kan niet wachten tot het voorjaar, als hij met zijn jaarling broer kan dollen in de weides.

We hebben een spring-in-het-veld pup (mini schnauzer) die nog weleens echte maatjes met zijn grotere paardenvriend zou kunnen worden. Hij wil altijd mee naar buiten als we naar de paarden gaan en zo spelenderwijs doet hij het eigenlijk hartstikke goed zo met de paarden.
Mocht ik dan toch weer gaan rijden kan hij makkelijk mee. En anders mag hij op de kar, ook leuk.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:11

Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Wel een extra moeilijk als je moeder met kerst is overleden, hoop dat het niet te verdrietig voor je was, maar kan me goed voorstellen dat het beladen was.

En nu weer naar een nieuw jaar

HAPPY NEW YEAR ALLEMAAL

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 02:45

Thanks HCR. Beladen zal het wel blijven, vooral de eerste jaren.
Hier duurt het nog even, jij zit in een andere tijdzone dan ik.
Maar ook alvast een heel gezond en gelukkig nieuw jaar gewenst. Mogen je dromen uitkomen.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:31

Het is alweer een tijdje geleden dat er hier gepost werd, maar ik ben erg benieuwd hoe het nu met Frost gaat!?

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 22:26

ik ook.
heb net het hele topic gelezen en had regelmatig een lach op mijn gezicht. Je kan leuk schrijven over frost maar dat maakt hij denk ik in je los? ;)

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 15:20

ja ben ook wel benieuwd hoe het met hem gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 04:53

Heb het gezien, machtige foto's!!!
geniaal!

Hoe kom jij in Alberta,Canada terrecht daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!