Pffff, gelukkig gaat het wat beter Wat een lieve foto's .
Nog heel veel beterschap voor de dames .
waterlelie48
Geplaatst: 06-07-10 17:28
He Jo, gelukkig dat het wat beter gaat enne het verwennen (knuffelen) kan haar alleen maar goed doen denk ik dus blijven we duimen dat ze jou heel erg gaat missen en daardoor sneller opknapt als jullie weer gaan geef haar en Vic dan mar een heeeele dikke knuffel van mij we wachten weer op het volgende hopelijk GOEDE bericht. Groetjes en ook een voor jou.
Fijn om te horen dat het beter gaat De foto's spreken ook voor zich
Gem
Geplaatst: 06-07-10 18:36
Goed te lezen dat het beter gaat !
Lotte_Wessel
Geplaatst: 06-07-10 18:37
Ik duim mee!!! gelukkig gaat het al een stuk beter zeg! hopelijk is het schatje er snel bovenop!
Maggie_Eddy
Geplaatst: 06-07-10 18:39
Ik duim ook voor je mee dat alles in orde komt! Even heel andere vraag, Bente.. welke afstamming zit daarachter? is dat een Fries? Beetje brutale vraag hoor, maar mijn vriendin (bonte-bente) hier op bokt, heeft dus een ruin genaamd Bente, die vorig jaar nog hengst was en heeft toen friese merries gedekt.. .vandaar
Fijn dat ze vooruit gaat! Hopen dat het positief blijft en dat ze snel naar huis mogen!!
Joto
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-10 18:44
Ja is indd een fries, Vic haar papa is Bente 412 (Goedgekeurd dus)
Nouja ondanks de kleine verbetering (wat ik een grote vind ), moeten we alsnog afwachten, meer kunnen we niet doen. Morgen weer lekker verder vertroetelen, en hopen dat ik niet alsnog stiekem gebeld wordt.
Ok, nee dan is t 'm niet Deze is bont, en zat later ook te denken, qua leeftijd zal ie t wss ook niet halen, is ie nog te jong voor. Maar ik zag de naam Bente en dacht, zou 't...
Fijn dat het in ieder geval al beter gaat met d'r, en dat je maar niet gebeld wordt!!
fijn om zo'n update te lezen en leuke foto's te zien Het is in ieder geval een heel leuk en mooi veulen,hopen dat het snel helemaal goed gaat en ze mee naar huis kunnen!
Tot zover wel... Althans ik kan zeggen, heb geen tel gehad..
Vic moet zowiezo 3 dagen blijven, dus dat zou betekenen tot donderdag/vrijdag. Maarja als ze vies blijft, wordt het wat anders, en Iets moet er ook boven op zijn natuurlijk en alles zelf kunnen.