Heel veel sterkte komende tijd! Ik weet hoe je je voelt! Ik heb een paar jaar terug hetzelfde meegemaakt. Hopelijk accepteert de merrie jouw kleine ventje! Ik zal voor je duimen!
Oh wat een nachtmerrie is dit zeg! In en in triest dat de merrie is overleden. Ik hoop dat het met het veulen goed gaat komen!! Heel veel sterkte hiermee.
Jeetje, ik zit dit te lezen onder college en schiet helemaal vol.. Wat een nachtmerrie zeg! Heel veel sterkte en ik duim mee dat dit hummeletje geaccepteerd zal worden door de friesche mama!
hier nog eentje die dit op haar werk zit te lezen en die de tranen moeilijk kan bedwingen wat een drama... dit is echt een nachtmerrie veel sterkte met dit verlies en ik wens je het allerbeste toe voor de toekomst met je veulentje!
*UPDATE* Helaas wilde de friese merrie het veulentje niet accepteren... Hij drinkt zo goed en is zo wakker, dat we op aanraden van paardenmelkerij orchid's het zelf gaan proberen. We hebben bij Orchid's 2 zakken vol paardenmelk voor de 1e dagen gehaald, en gaan daarna over op kunstmelk van pavo... Een andere merrie hier vlakbij in de buurt was helaas al droog gezet, en dus ook geen optie meer.. Het enige waar ik nog stil op hoop is dat bij de kraamkliniek hier vlakbij een merrie is die net bevallen is waarvan we kunnen proberen dat ze denkt dat ze een 2-ling heeft gekregen maar ben er bang voor dat het dat ook niet wordt, want tja niet iedereen wil dat ook bij zn merrie...
Tallie1979
Geplaatst: 01-04-10 11:04
Jeetje meis, wat een ellende!! Ik zal voor je duimen dat er een oplossing komt!!
Anoukie
Geplaatst: 01-04-10 11:05
Poeh meis, wat een klus en ook wat een tegenvaller dat de merrie het veulen niet heeft geaccepteerd.
Heel veel sterkte en succes, hou je ons een beetje op de hoogte ?
itske
Geplaatst: 01-04-10 11:05
Zet je verhaal eens op http://www.friespaardenforum.nl Misschien weten ze nog een merrie die een veulen heeft verloren. Niet geschoten is altijd mis
mag ik vragen waar je woont? want wanrooij is niet ver bij mij vandaan en orchid's ligt om de hoek.. wie weet kennen we elkaar wel!
Espie
Geplaatst: 01-04-10 11:52
wat erg voor je. hoop dat hij een goeie en lieve pleeg moeder krijgt, en dat hij geweldig wordt en zijn moeder kan opvolgen in de sport .heel veel sterkte er mee.
Het is mogelijk om niet dragende merrie´s in te spuiten en zo pleegmoeder te maken.
hesterve
Geplaatst: 01-04-10 12:49
veel sterkte met het verlies! hopelijk komt het allemaal goed met een nieuwe moeder voor je veulentje
sammie18
Geplaatst: 01-04-10 12:52
Wat erg, ik wens je ontzettend veel sterkte. En dan nog zo'n tegenvaller dat de pleegmoeder het veulen niet wil accepteren. Er komt nu heel veel op je af, maar probeer wel zo veel mogelijk van het veulen te genieten hoe erg het ook allemaal is. Het zal nu niet meteen lukken daar gaat wat tijd overheen om het een beetje te verwerken, nu is het alleen maar stress voor je. Nogmaals sterkte met je verlies en je veulentje.
En op deze site: http://www.esarabians.nl/Nieuws.htm , zij hebben deze mensen erg kunnen helpen met hun moederloze (moeder accepteerde veulen niet) veulen.
Succes en heel veel sterkte !
Laatst bijgewerkt door Tsikala op 01-04-10 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Mar77
Geplaatst: 01-04-10 12:52
Neem even contact op met de Faculteit in Utrecht. Daar hebben ze toch een merrie ingespoten en die heeft het veulen geaccepteerd. Stond heel verhaal op bokt.