hahaha, zul je zien.......gaan ze tegelijk. Heb je genoeg mensen in de buurt om 2 merrie's te bekijken ? (anders stap ik zo in de auto hoor..... .tenminste als je vriendin van de A7 af is ). Ga je nu de cam's weer op switch zetten, of laat je hem op Pinky staan? Spannend hoor! Wordt weinig slapen voor je ben ik bang...
Ja, en beide zijn nu rustig, grrrrr! Maar Pinky houd hier wel van. Pinky kan dit nog uren rekken, ben ik bang! Sugar is gewoon onzeker! Voorlopig op switchen dan maar!
Ik ga slapen maar hou de cam aan. Hopelijk werkt de belboom goed als ze vannacht gaan . Ik hoor het BA niet, comp staat beneden en ik boven... Succes Diana!
WSW
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-10 00:41
quintusgl schreef:
Ik ga slapen maar hou de cam aan. Hopelijk werkt de belboom goed als ze vannacht gaan . Ik hoor het BA niet, comp staat beneden en ik boven... Succes Diana!
Slaap lekker!! Ik hoop dat Pinky een beetje schot in de zaak houd! Straks gaat Sugar nog eerder!
afwachten maar diana beide dames zijn nu weer rustig of niet? zo ziet het er tenminste wel uit
WSW
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-10 01:56
Sugars uier is echt voller!!! en nieuwe hars!!! foto's staan op mijn topic bij MS Pinky is hetzelfde, maar daar kan ook niets meer bij! Beide vulva's zijn rood van binnen en beide dames blijven verdacht!!