Ik hoor hem niet altijd aangezien ik boven lig en geen aansluiting boven heb voor mijn computer........iemand anders? (we een goeie van je!)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:FM: Even een berichtje sturen naar de mensen van marestare en vragen om uitleg. Je kunt ook bokkers pben die zelf een cam op marestare hebben (gehad), bijv MarijeR, Dana01, Faniek (wie nog meer jongens?)
gem schreef:Nicole288 schreef:FM: Even een berichtje sturen naar de mensen van marestare en vragen om uitleg. Je kunt ook bokkers pben die zelf een cam op marestare hebben (gehad), bijv MarijeR, Dana01, Faniek (wie nog meer jongens?)
Hoe heet ze ook alweer? Zilverstercam, merrie Noon .... en dan nog .... ojee, wie had die twee Tinkers? Vrij forse Tinkers......., Marlijn bedoel ik niet.
quintusgl schreef:update Isis
went out to check Isis myself and she is bagging up so fast, I tried to test her milk and she has lots of milk and tested already 8 on the refractometer.
Last year she stayed on 5 for a long time...
Ik heb nu alleen nicole, gem en PS voor de belboom........Als dat zo blijft, Nicole kan je mij dan bellen dan bel ik PS en Gem wel, ala ik het eerder zie dan bel ik jullie allemaal wel....