breezy302 schreef:DDW1190 schreef:je kunt er uren over praten dat het echt fout is gegaan, maar de TS- schrijver de schuld geven wat ik nu in mijn ogen lees vind ik niet helemaal redelijk, ik hoor ook vaak zat van andere mensen je moet dit en dit doen, dat volg ik ook op, de TS heeft nooit gedacht dat het zo zou aflopen!
Dat snap ik maar toch vind ik dat TS de schuldige is, ze had er ook voor kunnen kiezen om nee te zeggen dan was het waarschijnlijk ook gebeurt maar dan had zij het niet gedaan. Ik doe nooit dingen alleen omdat anderen dat zeggen. Zeker met medicijnen ( want imo is een wormkuur dat ook) doe ik niets wat niet in bijsluiter staat. Ik vind dat soort dingen te gevaarlijk om op het advies van anderen uit te gaan. Dan liever een telefoontje naar de DA plegen wat die ervan vind.
En ik weet ook wel dat iedereen fouten maakt, maar dit zijn geen kleinigheidjes. Bijv wat ik hier eerder las, om 2 moeders met veulens bij elkaar te zetten, dat vind ik pas een echt ongeluk. En zoals ik het nu lees wist de TS al dat het veulen nog geen wormenkuur mocht hebben.
wrijf het er lekker eventjes dieper in ze geeft het toch al toe!! waren we allemaal maar zo perfect als jou ofniet! jij zult wel geen fouten maken!
tjongejonge dat mensen er zo diep op ingaan vind ik erg triest!
meid! heel veel sterkte, overkomt de besten! hopen dat het veulen er snel bovenop is!