Tja bij mensen zeggen ze tonic of bitterlemmon drinken maar dat worden dan bij een paard wel heel wat flesjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:polly2 schreef:Ik heb jaren (18 jaar) op een fokkerij/handelsstal de paarden gereden. Vele geboortes meegemaakt. Regelmatig ook over tijd (er stond een aantal jaren een merrie die standaard 12 maanden droeg) en vanuit die ervaring kan ik zeggen dat deze stelling echt onzin is.
Maar als het verschil maar 1 of 2 dagen is ervaar je dat zelf niet als dat er een verschil is omdat het verschil heel klein is.
Hinke schreef:Dat is niet helemaal waar polly2... Je kunt het wel degelijk onderzoeken en volgens mij is dat ook wel gebeurd want ik hoorde van iemand dat het verschil dus 1 a 2 dagen was. En dan is de kans op een hengstenveulen dus wel daadwerkelijk een héel klein beetje groter als de merrie overtijd is.
NatasjavE schreef:Hinke schreef:En er is zonet een veulen geboren, en het is..... een merrieveulen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!!!! Yehhhh. Nou dan kan jij nee in de poll invullen
Citaat:Enig idee wanneer dat onderzoek gedaan is, wat de context is, hoe groot de normgroep is etc.? Want als het wetenschappelijk bewezen is, ben ik benieuwd naar de inhoud. Dus waar kan ik het vinden???
In ieder geval heel hartelijk gefeliciteerd met je veulen!
kappiegirl schreef:wat word haar naam?