ach arme Jenny dan kan ze wachten met werpen tot ze een ons weegt... Volgens mij heeft Februari 28 dagen...
Coony schreef:lekkere buik ik denk dat het een hengstje word, de datum gok ik op 30 februariIs het schikkelschikkeljaar dan? haha, dat kan toch nooit suffie dat is dus 2 maart.
hahaha geloof niet dat het 30 februari gaat worden .heb nu echt medelijden met jenny .tot nu toe nog geen beebje dus we moeten nog ff wachten .volgens mij weeg ik dalijk 1 ons van al dat wachten .
let maar op, morgen ga je kijken en dat staat er zo'n kleine spruit naast...ik moet toch een kéér gelijk krijgen hihi
hmmmm ik hoop er eigenlijk wel bij te zijn als ze het doet .bij die minis zijn bevallingen vaak erg lastig omdat ze zo mini zijn .maar ach als het er dan gezond naast staat en moeders is ok dan ga ik ervoor dat jij gelijk krijgt .
Wildgirl schreef:let maar op, morgen ga je kijken en dat staat er zo'n kleine spruit naast...ik moet toch een kéér gelijk krijgen hihiHaha daar heb je wel een punt Toch blijf ik bij 27 februariEdit: typfoutje
marrlinde schreef:30 februari? dan hoop ik voor dr dat die datum even heeel gouw aan de kalender wordt toegevoegd Hmmm, dat wordt lastig. Februari bestaat uit 28 dagen!
xjudithx schreef:marrlinde schreef:30 februari? dan hoop ik voor dr dat die datum even heeel gouw aan de kalender wordt toegevoegd Hmmm, dat wordt lastig. Februari bestaat uit 28 dagen!Oh sorry, ik zag dat je dat net zei!
nou vrees dat het toch 30 februari word er staat nog steeds geen veulen naast .zit nog lekker warm binnen in de buik van mama.sorry wildgirl moet je weer opniew gokken .
ik volg het al een tijdje en ik denk de nacht van 25 op 26 februari (vanacht dus) ennuh het is een merrietje
nieuwe gok...ik gok op de dag dat het veulentje komt en op een merrie....(kan ik het ook niet mis hebben haha)
Ik blijf erbij dat het ene hengstje wordt. Mannen laten de vrouwen altijd wachten tot het uiterste "denkt terug aan zena die 1 jaar geleden veulen heeft gehad"Ik zei toen nog voor de gein op de donderdag " als je morgen gaat voren staat er een veulen in de stal" en rara....
@kapiegirl . fijn dat je dat afgesproken hebt met jenny want stiekem hopen we daar wel op .iig verwacht ik vandaag niks meer .chance dat klopt mannen laten vrouwen altijd wachten .