Jeetje wat een klap moet dit zijn. Ook vanuit mijn kant heel veel sterkte met dit verlies.
Onassa
Geplaatst: 07-02-09 23:37
He gadverdarrie....wat een naar bericht zeg, eerst dat lieve kleine veulentje, maar nu dus ook de moeder....wat vreselijk sneu, ze was een leuek pony om te zien. Heel veel sterkte met sit verlies.
Famke_93
Geplaatst: 08-02-09 00:13
Jeetje wat vreselijk. Heel veel sterkte met dit grote verlies.......
Jeetje wat verschrikkelijk eerst het veulentje dan de merrie (wat overgens een super mooi beestje was) en dan je schoonvader die niet zo best gaat hoeveel kan een mens verwerken. Heel veel sterkte voor jullie
Heel veel sterkte! Alles zo tegelijk is niet niks. Ontzettend sneu dat dit heeft moeten gebeuren, heel veel sterkte toegewenst aan je schoonvader
Eponastable
Geplaatst: 13-02-09 09:33
Ik had gehoopt om goed nieuws te lezen...
Heel heel jammer!
Veel sterkte gewenst!
my_angel
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-09 10:35
Met pa gaat het iets beter maar de arts is pessimisties (schrijfje dat zo) voor de toekomst.
Ik ga die foto van Mignonne uitvergroot laten afdrukken en inlijsten 1x voor mijn vriendin en 1x voor mij. Ik ben nu bij mijn ouders en mijn man zij dat het erg kaal is in de wei .... Ik zie er tegen op om de wei in te gaan als ik weer thuis ben. Gek ze stond nog maar een paar maanden bij mij maar ik was al flink aan haar gehecht!