Na een draagtijd van 340 dagen is Wendy Go-Go op: 11-4-2009 om 2.30 uur bevallen van een merrieveulen. We noem haar : KELSY GO-GO De vader is SF Tom uit Finland.
Esquire Vader: Campbell Moeder: Marieke (Caritas x Nimmerdor) Merrie Veulen 18 April 2009.
lizzy_lisa
Geplaatst: 19-04-09 19:59
Na een draagtijd van 344 dagen is Lizzy op: 18-4-2009 om 0.20 uur bevallen van een hengstveulen. We noem hem : TOMMY GO-GO De vader is SF Tom uit Finland.
En ja hoor..bij ons is ook de ooievaar langs geweest..
Een merrieveulen van Campbell VDL uit Primadonna van het Rietven (Concorde x Caretino x Abgar x Joost) Ze heet Elbrich
De foto is niet zo mooi maar mijn vader doet het hele spul steeds naar buiten als ik aan het werk ben
En een hengstveulen van Zapattero uit Ibalia (Nimmerdor x Ballyvie x Sineada) Hij heet Espenbalia. Na 6 weken spanning nadat mijn merrie na een operatie aan een slag in de baarmoeder, heel slecht er been geworden was door een overbelasting van haar toch al slechte pees, is hij eindelijk geboren. Helaas een hengst maar wij zijn blij dat hij gezond geboren is.
Criollo merrie Pancha was gedekt toen wij haar kochten door een Appaloosa hengst. Ze is bevallen op: 17-4-2009 van een merrieveulen. We noemen haar: Naoma Go-Go. Zie hier het resultaat.
Geboren op 21 april, donkerbruin merrieveulen met bles! Vader Ultimo, moeder T'is Marie van Hilton x Belfalas xx. Goed gezond. Naam volgt nog, eigenaar ligt namelijk in het ziekenhuis, heeft het veulen dus zelf nog niet eens gezien. Was wel heel blij dat het een merrie is, wou hij graag!
ragna
Geplaatst: 22-04-09 22:00
Na een draagtijd van 347 dagen is Treacy bevallen van een flinke zoon
Moeder: Treacy ( 2de premie BTS) Vader : Aaron van 't melkhof
Naam: James van 't melkhof
lucas03
Geplaatst: 22-04-09 22:19
Kornrose D is op 22 april eindelijk bevallen van een hengstje van Verdi!
Hier de nog naamloze "E"
Ydel
Geplaatst: 22-04-09 22:38
Op 18 april is Ydel (v. Fjelljon) bevallen van een prachtig mooi, groot merrieveulen... (na vorig jaar een maand voor tijd een dood merrieveulen te hebben gehad dus echt een opluchting..)