Bij deze mijn kleine stoere bink: Satriani (Bas Safari x Ferrolan x Naturel) Geboren: 01-07-'08 Hier is Satriani net 3 maanden. De foto is gemaakt op de veulenkeuring te ermelo waar hij een dik verdiende 1ste premie behaalde .
Ik geef op: Azharu M , Arabisch Volbloed hengstveulen geboren 19-06-2008 van moeder stermerrie Adhira en vader eerste premiehengst Gasir. Op de foto 2 maanden oud en nog vos,maar hij zal zeker schimmel worden.
Twijfelde tussen George en mijn andere hengstveulen Vlam, maar toch maar voor George gegaan. George gewoon een super guitig diertje met zijn prachtige zebrastrepen, een opvallend diertje. Ik hoop volgend jaar op weer zoéen, grullo dus maar dan een Georgina. Pappa is Solarwind Armani Echo en mamma LM´s Melody of June.
ik geef Unique Miracle op. vader: Rintje v moeder: Scandal geboren: 23-04-08 geslach: hengst Hij is verkocht maar toch een schoonheid om te zien en ik vind dat hij hier ook echt tussen hoort.
Laatst bijgewerkt door petraaken op 03-11-08 08:43, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:foto zichtbaar gemaakt.
Precious Kjartan. Moeder: Elsje van de Langereit (Shetlander van 18 jaar, 1.10 cm) Vader: Nobels King Precious (Singelfooter X Am. Saddlebred, 1.55 cm)
Bij geboorte was hij al 70 cm, en nu met 4 mnd net zo groot als Elsje.