Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paard waar ik foto's van heb gemaakt, staat er te koop en onder andere mijn foto's worden gebruikt bij de advertentie, ik heb die foto's niet doorgegeven en ook geen toestemming gegeven (ik wist van niks, is puur toeval dat ik plots die site opende).
(althans dat hoop/denk ik
) 

of zijn er nog veulens geboren?
Maar dan wel door een haflingerhengst natuurlijk
Maar jeetje wat is ze zwaar.. Ben benieuwd wat er uit Nikita komt rollen
en na anderhalf uur had hij gedronken en gepoept dus kon ik weer een dutje gaan doen.
) maar ze viel hem gigantisch aan, sprong er op en beet een pluk haar uit zijn rug, en daarna ging ze er naar slaan (niet raak gelukkig!) Heb haar dan maar weer alleen gezet in de wei er naast en daar staat ze nu nog steeds. Ze blijven weer buiten dag en nacht
vinden ze hééééérlijk!
Maar dan moet ik mijn ouders nog meekrijgen. Eerst wouden zij wél maar ik (nog) niet en nu is het omgekeerd. Ze wordt ook al 11 jaar op 9 april
en stel dat het toch haar eerste kind wordt..
Zelfs met Mandy erbij (met draad tussen) staat 1 van de 3 te waken en de andere slapen, zo zag ik ze deze ochtend om 7 uur staan/liggen

Super hoor, zo'n bevalling uit het boekje!

*Jolanda* schreef:Jeetje wat kletsen jullie snel![]()
iig gefeliciteerd lucas!!
Ik heb even een vraagje, wie van jullie heeft er wel eens een merrie gehad die vocht onder de buik vasthield (zucht)? Heb het nog nooit gezien maar vind het toch wel behoorlijk vreemd eruit zien bij m'n merrie...
en is nog steeds hartstikke vrolijk en lief! Uiers worden steeds beetje meer en ze begint een blubberkontje te krijgen. Helaas had ze zaterdag een klein ongelukje op de wei, ze heeft haar hele hoefbal opengetrapt en had een flink stuk los vel hangen, maar gelukkig droogt het super op. Komt dus ook weer goed!

merel1618 schreef:lucas gefeliciteerd met deze knul
hier een mijlpaal 250 dagen![]()
Ben benieuwd welke merrie er eerst zal gaan
,die kan echt nog niet gaan bevallen....maar je weet nooit natuurlijk.

...gekke trees hoor