Het ziet er een scheetje uit! Wat is die FillyPlus?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Knolselder schreef:Gefeliciteerd goldenarrow! Gelukkig heeft ze de speen nu te pakken en laat de merrie het toe. Dat is om zo te zenuwen he, als ze die speen niet pakken![]()
Wpaard schreef:GA Pff wat een heftige nacht zeg. Hopelijk vinden ze gauw de eigenaar van de paarden.
Wel jammer dat je dan de bevalling gemist heb. Gefeliciteerd met je merrie veulen![]()
Heb je al een naam ?
We waren even koffie aan het drinken terwijl we aan het wachten waren tot het veulen opstond toen we buiten de paarden hoorden rennen.
Knolselder schreef:Gefeliciteerd goldenarrow! Gelukkig heeft ze de speen nu te pakken en laat de merrie het toe. Dat is om zo te zenuwen he, als ze die speen niet pakken![]()
Fijn dat alles goed ging en uiteindelijk de speen heeft gevonden
Ze is prachtig
Vind Alexandria wel heel mooi eigenlijk.
Ze ziet er mooi uit. Ben heel benieuwd naar het patroontje wat er uit komt
Wat een knappe dame
Ik vind zilver ook zo leuk 
Haha misschien vult ze wel sneller! Zilver staat nu al even stil met vullen (gelukkig)
Jammer dat je je zo slecht voeld. Hopelijk knap je snel op
Ze ziet er mooi uit!

goldenarrow schreef:Nee, het kan niet met natuurlijke dekkingen. Je moet het toevoegen aan het sperma voor het de merrie in gaat. Dus als je het wilt gebruiken moet het altijd via KI
Heel interessant!! Valt ook mee qua prijs. We willen babyspam
Denk dat ze beide eentje dragen hoor
Haha snap ik!! Maar gelukkig begint die van jou nu ook te groeien
Ik vind het inderdaad wel fijn dat ze altijd zo vroeg is. Ik heb geen geduld 
goldenarrow schreef:Nee, het kan niet met natuurlijke dekkingen. Je moet het toevoegen aan het sperma voor het de merrie in gaat. Dus als je het wilt gebruiken moet het altijd via KI
Wat een nacht hebben jullie gehad. Gelukkig heeft ze de uiers gevonden. Bijzonder van de filly plus. Het heeft zijn werk dus gedaan!
)
Ze staat het liefst alleen maar stil.
Nog niet veel, maar zeker verschil.
. Ik stuur je een pb’tje.
. Betreft je merrie, weet je zeker dat haar banden slap zijn, en dat het niet is omdat ze relatief weinig bespiering heeft momenteel? Zou het anders even goed in de gaten houden.
. Heerlijk hoor, al lekker op het gras.
Heftig nachtje geweest zo te horen! Ik had nog nooit gehoord van Filly of Coltplus, maar ik ga het wel even googelen.
. Mooie foto van de moeder!
). Heerlijk dat ze veilig is. Ik snap dat je baalt van het melanoom. Gelukkig heeft ze er op het moment geen last van.
. Geniet van je vakantie!

Wat vervelend die gekke fratsen steeds
Hoop voor jou dat ze snel veilig is en je opgelucht kan ademen 
Ook al begonnen aan het uier. Zie nog niks zorgwekkends.