Anniique schreef:Ik had helemaal niet door dat het topic 2019 al bezig was. Maar ik mag me ook weer melden. Mijn merrie Charelle is dit jaar drachtig van de jonge hengst Gladiator van Glamourdale. Dit wordt haar tweede veulentje. Vorig jaar is ze zonder enige voortekenen na 329 dagen bevallen. Ze had nauwelijks uier en niemand zag het aankomen maar gelukkig door de camera's waren we erop tijd bij.
Charelle met de kleine Nirell:
[ [url=m/3Nuwtw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gladiator:
[ [url=m/mwzyyj.jpg]Afbeelding[/url] ]
@woogy: toevallig had ik de DA vandaag nog aan de lijn over een pijnstiller bij drachtige paarden en die vertelde dat je metacam en but kan gebruiken. Bij metacam staat dat het niet mag maar zij gebruikte het altijd en hadden er nog nooit iets van gemerkt.
Dekens heb ik nog nooit aan gedaan, tenzij het natuurlijk echt ijskoud is. En ik voor mijn merrie nu merriebrok, luzerne en hooi. Dit omdat er niets meer op de wei staat en ze begon in te vallen door het veulen.
Vandaag zal ik nog wat nieuwe foto's maken. Ze is nu 234 dagen drachtig en pas 11 juni uitgerekend.
Wat laten de veulentjes lang op zich wachten. Ik had nu toch wel een baby verwacht.