Ik heb nog niets weer bijgelezen dus even een ego berichtje. volgens mij zag ik dat er bij Jenny en Zamora een veulentje geboren is, gefeliciteerd!
Rocksy is vannacht om half 4 bevallen van een bruin hengstveulen met als enige aftekening een klein kolletje. Foto's en naam volgen later. Bevalling is vlot verlopen.
essiesilly
Geplaatst: 19-05-10 09:32
gefeliciteerd met alle veulentjes! jeejjj inge een unitedje erbij fotoooo s en uiteraard ook in het united topic plaatsen he
inge176
Geplaatst: 19-05-10 09:36
Haha ik zal vanmiddag even foto's plaatsen, qua uiterlijk lijkt hij wel op paps alleen de oren heeft hij van mams, hahah.
Ik heb even snel bijgelezen, zag mooie foto's van cookie voorbij komen en een prachtig veulentje van Jenny! En ook wij dus mee in de hengstjesgolf.
LadyAngel, Jennyk en Zamora gefeliciteerd !!! Mogen de hengsten nog niet op zijn asjeblieft? Anders heb ik straks een probleem met een merrie, is zo verleidelijk om te houden. Hier een vrij rustige nacht geweest, zit op 340 dagen vandaag.
JennyK wat gaaf om moeders en zoon in dezelfde kleur te hebben, echt apart om te zien!
Vanavond gaat hier de camera erop, niks spannends nog, ze mág zelfs nog niet eens bevallen, maar gewoon om haar routine alvast te leren kennen. Gisteren kwam ze nog in keiharde galop met haar vriendje samen naar het hek gegallopeerd, en dat met die megabuik van haar, bij het hek stond ze daarna onwijs te hijgen, haha! Uier is 's ochtends hard en na weidegang weer slap, maar ze is wel aan het veranderen. Banden worden al iets losser.
Talida
Geplaatst: 19-05-10 10:21
Gefeliciteerd Inge, dat viel dus best nog mee ho elang je hebt moeten wachten, ze zat nog niet eens op 340 toch? benieuwd naar naam en foto's!
JennyK ook gefeliciteerd nog, Mamma is zo te zien erg blij met dr knappe kereltje!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 19-05-10 10:21
Inge, gefeliciteerd!!!!! Weer een hengstje....ik denk dat ik volgend jaar maar niet in het DB-topic meeklets, wil ook wel eens een keer een merrie.
manueeltje84
Geplaatst: 19-05-10 10:24
Jenny Zamora en Inge gefeliciteert met de veulentjes!
manueeltje84
Geplaatst: 19-05-10 10:26
Neonlight schreef:
Inge, gefeliciteerd!!!!! Weer een hengstje....ik denk dat ik volgend jaar maar niet in het DB-topic meeklets, wil ook wel eens een keer een merrie.
Zullen we ruilen dan ik krijg alleen maar merries, ik wil ook eens een keertje een hengst
vanessakusje
Geplaatst: 19-05-10 10:40
Inge gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's..
Maseike cookie weg joh! Had ik niet verwacht.. die mooie knappe meid. Denk wel dat ze "jou kennende" heel goed terecht komt!