Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
froukje_daan schreef:goedemorgen
nou weer niks vanacht ik begin me nu zorgen te maken. ik heb gelezen tussen 24 uur en 36 uur bevallen als ze egt melk heb een geen hars druppels. en ze zit nu op 33 uur dus begin me zorgen te maken want het ziet er nog niet erg uit dat ze nu zou gaan bevallen.
Neonlight schreef:KMD, leuk filmpje, babe wil ook meeëten denk ik.En Mira die denkt alleen maar aan eten, slok, slubber, slurp.
potverdikkie schreef:froukje_daan schreef:goedemorgen
nou weer niks vanacht ik begin me nu zorgen te maken. ik heb gelezen tussen 24 uur en 36 uur bevallen als ze egt melk heb een geen hars druppels. en ze zit nu op 33 uur dus begin me zorgen te maken want het ziet er nog niet erg uit dat ze nu zou gaan bevallen.
Geen zorgen maken! Er zijn merries die langer kegelen hoor!! Dan zal het waarschijnlijk aankomende dag/nacht geboren worden
quintusgl schreef:Uier zit nog spleet tussen maar kling is een uitgezakte rimpelbedoeling geworden met een klein beetje opgedroogde bloedkorreltjes eraan ?!. Ze krimpt in (niet heeel erg) als ik haar bij de achterhand heeeel zachtjes aanraak...............wat denken jullie..............haha.