Daarvoor heb ik dus nachten voor de camera gewaakt

Een naam moet ik nog verzinnen ,hij is hèèl nieuwsgierig ,maar mag van mama niet naar me toe komen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kan me voorstellen dat je haar wel kon wurgen
 Kan me voorstellen dat je haar wel kon wurgen  Maar denk als je dan die kleine man ziet dat je alleen nog maar vreugde voelt dat hij er EINDELIJK is! Geniet maar lekker van hem en mams en pas je onderschrift nog even aan
 Maar denk als je dan die kleine man ziet dat je alleen nog maar vreugde voelt dat hij er EINDELIJK is! Geniet maar lekker van hem en mams en pas je onderschrift nog even aan  

ooh ja...hihi vergeten
  ooh ja...hihi vergeten   
  nu kan ik me terug verdiepen in men andere drachtige mutsen ,die in een "normaal" seizoen moeten geboren worden
 nu kan ik me terug verdiepen in men andere drachtige mutsen ,die in een "normaal" seizoen moeten geboren worden   

)
 )                                                         
 Symfonie is inmiddels alweer 8 maanden oud en die werd ook in dit topic geboren
 Symfonie is inmiddels alweer 8 maanden oud en die werd ook in dit topic geboren  Kun je nagaan hoe lang jij op deze kleine hebt moeten wachten. Gelukkig had je nog andere merrie's die wel normaal in het seizoen bevielen
 Kun je nagaan hoe lang jij op deze kleine hebt moeten wachten. Gelukkig had je nog andere merrie's die wel normaal in het seizoen bevielen  

*
 *                                                         

Zijn naam is dus "finelly" geworden , wat "eindelijk" betekend
  Zijn naam is dus "finelly" geworden , wat "eindelijk" betekend   

doe je er even een lintje om heen want dan kom ik hem gelijk halen
 doe je er even een lintje om heen want dan kom ik hem gelijk halen 
 alhoewel ik Sneaky ook wel toepasselijk had gevonden
 alhoewel ik Sneaky ook wel toepasselijk had gevonden  

Overigens is dit zo te zien een "gewone" bruine, maar aangezien bruin weer heel zeldzaam is bij die kleine mannen is het wel weer speciaal.
  Overigens is dit zo te zien een "gewone" bruine, maar aangezien bruin weer heel zeldzaam is bij die kleine mannen is het wel weer speciaal.  

!!!
  !!!                                                         

ben best wel trots op dit ventje en ons Fleurtje hoor
  ben best wel trots op dit ventje en ons Fleurtje hoor   

Ik niet
 Ik niet  In ieder geval gefeliciteerd amanda!!! eindelijk is de kleine er, hij ziet er leuk uit, die foto dat hij heeft liggen rollen vind ik zoooo lief
 In ieder geval gefeliciteerd amanda!!! eindelijk is de kleine er, hij ziet er leuk uit, die foto dat hij heeft liggen rollen vind ik zoooo lief  Echt een scheetje..
 Echt een scheetje..