Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sammie schreef:Citaat:MarijeR schreef:
Leuk de belboom!
Wie belt mij wakker als Macy gaat veulenen?
Sammie schreef:Wat is eigenlijk het vroegst dat macy bevallen is? (kortste dracht van haar)?
Dana01 schreef:haha Marije dat zat ik me net ook af te vragen, wie belt mij als cheyenne bevalt......
melanie20 schreef:mag ik vragen wat een belboom is??
dit is het eerste jaar dat ik er ben...
gr mel
melanie20 schreef:mag ik vragen wat een belboom is??
gr mel
melanie20 schreef:melanie20 schreef:mag ik vragen wat een belboom is??
gr mel
niemand???
Stephany schreef:Goh ja Nifty...ik weet dat ook nog zo goed, was zeker verdrietig en we waren allemaal zo blij dat het goed is gekomen...mooi paard vind ik haar!!
Wat was de naam ook weer van dat kleine paardje (was dat nou Dolly?), dat vreselijk lieve witte wollige mini-paardje...daar heb ik echt om gehuild, paardje dood en ook het veulentje...iedereen vond haar zo lief...Kan even niet op haar naam komen, we hebben ook een tijdje nar haar gekeken omdat niet precies bekend was wanneer ze zou gaan veulenen.
Dat vond ik wel een van de meest verdrietige gebeurtenissen van vorig barncam seizoen...
MarijeR schreef:Dat was Goldie van Freelands...
xX_GuPpY_Xx schreef:Stephany schreef:Goh ja Nifty...ik weet dat ook nog zo goed, was zeker verdrietig en we waren allemaal zo blij dat het goed is gekomen...mooi paard vind ik haar!!
Wat was de naam ook weer van dat kleine paardje (was dat nou Dolly?), dat vreselijk lieve witte wollige mini-paardje...daar heb ik echt om gehuild, paardje dood en ook het veulentje...iedereen vond haar zo lief...Kan even niet op haar naam komen, we hebben ook een tijdje nar haar gekeken omdat niet precies bekend was wanneer ze zou gaan veulenen.
Dat vond ik wel een van de meest verdrietige gebeurtenissen van vorig barncam seizoen...
Veulen en paard dood???
So dat is wel erg zeg! Kwam dat nog door een speciale reden of gewoon zomaar?