Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:49

goeiehemel, zulke uiers heeft cheyenne niet eens......
dat kan nooit meer lang duren.....alleen de spenen moeten nog plop! zeggen...

Y_DG

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:49

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:51

sorry quirinake......ik vind het echt een hele mooierd.......
was even aan het kijken wat er nog meer op bokt staat maar op de een of ander manier komt ik niet verder dan ks....

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:53

Correctie:
Melk drupje ontdekt Wow! Nagelbijten / Gniffelen Rolleyes Nagelbijten / Gniffelen Gestoord Ziek

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:54

oei oei kan henk het nog aan allemaal?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:55

Melkdrupje ontdekt? Nagelbijten / Gniffelen
Zou Famosa dan toch eerder gaan dan Orinocco??!! (laat het niet waar zijn voor Tyrza Ach gut ...)

Ik wil even wat afspreken met de merries: morgen weer een nieuw veulie! Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 21:58

Zal het doorgeven!!!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:00

@ Quirinake
Het is harstikke leuk natuurlijk om je veulen te zien, maar ik kijk liever regelmatig in de eigen topics hoe het ermee gaat dan dat ik telkens hier foto's zie van het veulen. Wij zitten hier allemaal in spanning en stress natuurlijk zat je dat ook Lachen
Maar zoals de meest hier doen is een eigen topic in KS aanmaken een proeffotootje hier zetten o.d. en de verwijzing naar de link Lachen
Dat houd ook de boel van de nog drachtige merries overzichtelijk.

Trouwens ik kijk wel elke dag bij jou topic want vind het een geweldig veulen Ja

@ Phiabink
Gaat Famosa eerder Go jij! Go jij!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:04

353 days and still no sign... Scheve mond

Y_DG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:06

Faniek schreef:
@ Quirinake
Het is harstikke leuk natuurlijk om je veulen te zien, maar ik kijk liever regelmatig in de eigen topics hoe het ermee gaat dan dat ik telkens hier foto's zie van het veulen. Wij zitten hier allemaal in spanning en stress natuurlijk zat je dat ook Lachen
Maar zoals de meest hier doen is een eigen topic in KS aanmaken een proeffotootje hier zetten o.d. en de verwijzing naar de link Lachen
Dat houd ook de boel van de nog drachtige merries overzichtelijk.

Trouwens ik kijk wel elke dag bij jou topic want vind het een geweldig veulen Ja

@ Phiabink
Gaat Famosa eerder Go jij! Go jij!

Hey Faniek, bedankt Lachen Maar ff op die proeffoto's eh, die drie foto's (3?) waren proeffoto's, en de link naar mn eigen topic staat er ook bij Lachen Wou ik even rechtzetten, toch bedankt Knipoog

PhiaBink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:09

Tyrza schreef:
353 days and still no sign... Scheve mond

Ach gut Arme Tyrza Verdrietig Je heb zeker het Macy-boek niet uit haar stal gehaald.
Ik kan ook aan Jofamosa vragen of ze Orri wil helpen op afstand Schijnheilig . Ze heeft dit bij Odessa, Rigaud en nog 1 gedaan. Die zijn allemaal uitgekomen.
Ik weet niet of ze er tijd voor heeft, omdat ze zelf nu een beetje aan het kegelen is.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:09

Ik lees nu pas alle posts terug;

VAN HARTE ODESS!!! Wat een droppie Lovers

Ik "vrees" dat Famosa de volgende is Haha!

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:10

Quirinake schreef:
Hey Faniek, bedankt Lachen Maar ff op die proeffoto's eh, die drie foto's (3?) waren proeffoto's, en de link naar mn eigen topic staat er ook bij Lachen Wou ik even rechtzetten, toch bedankt Knipoog

De meesten in ieder geval ik kijk dan in jou topic en praat hier weer verder over de hoog drachtige merries Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:10

Quirinake je hebt een heel mooi veulen en een hele mooie merrie!!!dus plaats maar lekker veel foto's hoor!!

enne phiaBink,spannend!!!!dat wordt waken vanavond!!

en arme arme tyrza...overal veulentjes en jij maar wachten!!

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:16

@PhiaBink; Spannend! Zou HM Famosa nu eindelijk tijd voor zich zelf hebben, nu ze alle andere merries zo "ingestraald" heeft.

@Faniek; dat begint er ook op te lijken, je zou toch zeggen dat dat ook niet lang meer kan duren.

@Quirinake; ik ben het met Faniek eens, het is het leukst om hier gewoon de "dikke buiken stress" te houden, en nieuwe fotosessies van alle veulentjes in een apart topic te zetten (ik vind het nog steeds een prachtig veulen, dus ik zal ook zeker daar kijken (hoewel ik nu natuurlijk ook zelf een pracht veulen in de wei heb staan Haha! ))

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:24

Misty kijkt het veulentje er al uit Haha!

Afbeelding

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:28

Famosa moet nu even aan haar zelf denken. De banden zijn slap, melkbar vol en de speentjes hard met hier en daar een prutje en witte drup. Dat wordt dus echt de wekker zetten, ik hoop dat ik die hoor. Wij staan nogal bekend om dwars door een wekker heen te slapen, brandweer niet horen die 10 meter van ons huis staat te loeien Haha! Erg he! Koe

Vannacht Misty of Famosa??????????

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:30

Het wordt Famosa Go jij! Go jij!

Misty's speentjes moeten maar komen en mijn vader is er heilig van overtuigd dat het woensdag komt, want dan is he tde 13e Haha!

Trouwens was net wel even bij Misty en dus ik kneep even bij zo'n speentje om te voelen hoe hard het daar was en er spoot een troebelige straal uit, maar geen goed wit en dik genoeg Lachen

Bij jullie ook al zo erg overal doorheen slapen? Ik slaap ook overal doorheen.... mijn ouders irriteren zich dus elke dag dood aan die wekker. Ik kan zo overal in slaap vallen en zo slapen Ja

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:36

Henk heeft net gekeken en zag weer niks Frusty .
Ze heeft al heel wat veulens gehad, misschien slaat ze gewoon wat over en poept ze ADHD er zo uit Verward
Ik heb dat boek van Macy toch echt wel uit haar stal gehaald en weggegooid Nagelbijten / Gniffelen .

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:37

PhiaBink schreef:
Famosa moet nu even aan haar zelf denken. De banden zijn slap, melkbar vol en de speentjes hard met hier en daar een prutje en witte drup. Dat wordt dus echt de wekker zetten, ik hoop dat ik die hoor. Wij staan nogal bekend om dwars door een wekker heen te slapen, brandweer niet horen die 10 meter van ons huis staat te loeien Haha! Erg he! Koe

Anders zet ik de wekker wel voor je! Haha! Ik wil hoe dan ook een veulen!!! Boos!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:38

Misschien heeft ze niet 1 boek, maar gewoon een stuk of 10 besteld?

PhiaBink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:50

Tyrza schreef:
PhiaBink schreef:
Famosa moet nu even aan haar zelf denken. De banden zijn slap, melkbar vol en de speentjes hard met hier en daar een prutje en witte drup. Dat wordt dus echt de wekker zetten,
ik hoop dat ik die hoor

. Wij staan nogal bekend om dwars door een wekker heen te slapen, brandweer niet horen die 10 meter van ons huis staat te loeien Haha! Erg he! Koe

Anders zet ik de wekker wel voor je! Haha! Ik wil hoe dan ook een veulen!!! Boos!

Oke, zet de wekker ook ff bij Orri, misschien hoort ze het belletje rinkelen en denkt ze ineens Oja Gestoord , ik moet nog wat doen Tong uitsteken

@ Faniek
AJB niet zeg Boos! , straks heeft ze bij de andere het boek in bewaring liggen. Tante Sekreet Bep geeft dat boek zo wie zo niet af. Die wil alles zelf hebbe. Koos, de goedzak geeft het boek wel af. Hij heel groot, zwaar, zwart maar heeft een heel klein hartje Lovers . Opa, die zou Famosa even toespreken en de 2 ukkies zouden het boek ook niet afgeven. Dat zijn 2 pestkoppen. Nagelbijten / Gniffelen WAT NU???????

Faniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:55

PhiaBink schreef:
@ Faniek
AJB niet zeg Boos! , straks heeft ze bij de andere het boek in bewaring liggen. Tante Sekreet Bep geeft dat boek zo wie zo niet af. Die wil alles zelf hebbe. Koos, de goedzak geeft het boek wel af. Hij heel groot, zwaar, zwart maar heeft een heel klein hartje Lovers . Opa, die zou Famosa even toespreken en de 2 ukkies zouden het boek ook niet afgeven. Dat zijn 2 pestkoppen. Nagelbijten / Gniffelen WAT NU???????

Ai maar 1 oplossing elk hoekje en gaatje doorzoeken en elk boek vinden en zorgen dat ze geisolleerd staat zodat ze geen contact meer kan zoeken met wie dan ook...

Sterkte met Famosa Ach gut

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 00:01

Ze staat al helemaal apart. De heren staan in een ander gedeelte en de ukkie staan buiten. Tussen Bep en Famosa is een lege stal. Madam Bep dult niks en niemand naast zich. Ze heeft last van los zittende achterbenen.
Ik zal zo nog maar een keer alle hoeken na speuren.

De monitor blijft vannacht dus maar aan. Een videoband zit in de recorder, batterijen van de digi zijn vol, de telefoon binnen handbereik, dus...... we zijn er klaar voor. Het is aan Famosa de vraag "Wanneer denk Hare Majesteit, Zijne Koninklijke Hoogheid ADHD te werpen?" Haha!

Gitta

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 00:26

Zo poeh hee heb nu echt alles even goed doorgelezen was telkens te gehaast!!!

Weet niet of ik de juiste volgorde aanhou maar dat is niet belangrijk!

Mexx2:lekkere buik heeft ze hoor schiet al op voor jou.
kimmie 261:ziet er goed uit en al echt een uier die van mij heeft echt theezakjes Tong uitsteken
Kitty: hoelang moet ze nog? ze is echt flink!
Irene: ook al aan de datum spannend!!
tj lover: jammer hoor maar nu weet je in elk geval wel waar je aan toe bent.
snoopy 689: Vind het echt een lekker ding!
Faniek: blijf loeren hoor Tong uitsteken
Phiabink: nog niks?????
Dennis: en hoe ver is ze?
vreyalover: spannend!!!!

Voor degene die ik toch nog gemist hebt en waar het spannend is succes OK dan!

Hier niks nieuws Jasmijn is lekker vrolijk dut veel en draagt heel vaak haar staart opzij omhoog(had ik hier al gevraagd en dat hoorde erbij Haha! ) wel lijkt het allemaal iets te zakken .Ze is vandaag precies 280 dagen voelt als weer een mijlpaal op naar de 300 !!

Nou merrie's die mogen kom op !!!!