Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quirinake schreef:Hier zijn dus de foto's die ik vandaag genomen heb
Even een paar foto's als voorproefje en de rest moet je maar bekijken in mijn topic:
http://
viewtopic.php?f=59&t=393430&st=0&sk=t&sd=a&start=50[/url]
Hier zijn ze dan
Faniek schreef:@ Quirinake
Het is harstikke leuk natuurlijk om je veulen te zien, maar ik kijk liever regelmatig in de eigen topics hoe het ermee gaat dan dat ik telkens hier foto's zie van het veulen. Wij zitten hier allemaal in spanning en stress natuurlijk zat je dat ook
Maar zoals de meest hier doen is een eigen topic in KS aanmaken een proeffotootje hier zetten o.d. en de verwijzing naar de link
Dat houd ook de boel van de nog drachtige merries overzichtelijk.
Trouwens ik kijk wel elke dag bij jou topic want vind het een geweldig veulen
@ Phiabink
Gaat Famosa eerder
Tyrza schreef:353 days and still no sign...![]()
Quirinake schreef:Hey Faniek, bedanktMaar ff op die proeffoto's eh, die drie foto's (3?) waren proeffoto's, en de link naar mn eigen topic staat er ook bij
Wou ik even rechtzetten, toch bedankt
PhiaBink schreef:Famosa moet nu even aan haar zelf denken. De banden zijn slap, melkbar vol en de speentjes hard met hier en daar een prutje en witte drup. Dat wordt dus echt de wekker zetten, ik hoop dat ik die hoor. Wij staan nogal bekend om dwars door een wekker heen te slapen, brandweer niet horen die 10 meter van ons huis staat te loeienErg he!
Vannacht Misty of Famosa??????????
Tyrza schreef:PhiaBink schreef:Famosa moet nu even aan haar zelf denken. De banden zijn slap, melkbar vol en de speentjes hard met hier en daar een prutje en witte drup. Dat wordt dus echt de wekker zetten,
ik hoop dat ik die hoor
. Wij staan nogal bekend om dwars door een wekker heen te slapen, brandweer niet horen die 10 meter van ons huis staat te loeienErg he!
Vannacht Misty of Famosa??????????
Anders zet ik de wekker wel voor je!Ik wil hoe dan ook een veulen!!!
PhiaBink schreef:@ Faniek
AJB niet zeg, straks heeft ze bij de andere het boek in bewaring liggen. Tante Sekreet Bep geeft dat boek zo wie zo niet af. Die wil alles zelf hebbe. Koos, de goedzak geeft het boek wel af. Hij heel groot, zwaar, zwart maar heeft een heel klein hartje
. Opa, die zou Famosa even toespreken en de 2 ukkies zouden het boek ook niet afgeven. Dat zijn 2 pestkoppen.
WAT NU???????