Satinka maakt flink werk van haar uier.. dag 302 nu (vorige bevallingen op 338-337-331 waar ik weet van heb) dus ze zou toch normaal gezien nog een maandje wachten..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
droversrun schreef:Ohh die wilde ik ook nog bestellen inderdaad Suus, maar ben ik nu al te laat mee als ik ze voor 1-2 weken nodig heb zag ik bij de levertijd...
Zo Tinniie dat is inderdaad al een hele flinke uier! Denk je dat ze het wel weer zo lang gaat volhouden?
Hier geen Game of Thrones kijker dus daar heb ik niet zoveel kennis van. Disney daarentegen
Qua achternamen denk ik dat we de achternaam van mijn stiefvader weer doorzetten. Zover ik weet zitten er daar bij het KFPS geen regels aan verbonden. Jonne heet volledig Jonne Amke B. Fan den Bosch. Haar moeder heette Amke B en mijn stiefvader heet Van den Bosch. Dus ik denk dat het nu gewoon PIETJE PUK Fan den Bosch gaat worden. Om heel Jonne haar naam er ook nog tussen te zetten vind ik een beetje te gek worden
Seven schreef:Mijn namen staan niet in je lijstje twinkelbel![]()
Ik hoop dat ik echt iets origineels heb bedacht haha.
Aan narousja of iets in die trant heb ik ook gedacht maar ik vind het gewoon niets aan
Heb nu iets enkels en iets Nederlands bedacht welke ik beide leuk vind maar niet met usja dr achter word zo lang
(nieuwsgierig pb even)