Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zilvermoon schreef:He bah roos! Sterkte!!
K zag iedereen foto's dumpen van hun dikbuik merrie's en daar wil ik die van mij graag aan toevoegen. Deze foto's zijn gemaakt bij 200 dagen dracht.
Heel veel betere foto's heb ik niet van dr buik.. Maar je kunt bijna met de dag zien dat ze groeit..
Neonlight schreef:gr_roos schreef:Ook denken de meeste aan rhino,terwijl ze wel daarvoor is ge-ent. Sorry voor het ontbreken van leestekens,zit nu op mijn telefoon.
Rhino-enting is heel leuk, maar helpt niet tegen de abortus-versie.De enting is tegen de verkoudheidsversie.
Neonlight schreef:gr_roos schreef:Ook denken de meeste aan rhino,terwijl ze wel daarvoor is ge-ent. Sorry voor het ontbreken van leestekens,zit nu op mijn telefoon.
Rhino-enting is heel leuk, maar helpt niet tegen de abortus-versie.De enting is tegen de verkoudheidsversie.
Joto schreef:Sterkte Roos! Hoop dat je een stukje duidelijkheid krijgt over waarom, maar soms gebeurt het. Helaas.
Ik heb vorig jaar bij AZ veulen dekentje bestelt. Waarom weet ik niet want ik zou de laatste zijn die er 1 heeft (Om het zo maar even te omschrijven) Voorgevoel o.i.d. Had hem mooi op tijd voor Imara binnen. En die was hem dus wel nodig.
Ik zal hem niet snel opgooien bij een normaal gezond veulen, moet wel er wel een goede reden zijn.
Iorrr schreef:Deken is voor een veulen IMO niet nodig. Dit zou alleen het geval zijn als er gure wind met regen staat, maar dan zou ik een veulen niet naar buiten doen. Veulens die vroeg (of juist heel laat) geboren worden, hebben van nature al een extra vachtje.