MOrguh,
Zo te lezen niks gebeurd afgelopen nacht. Kijkt even bij Macy... ow, weiland in beeld dus Macy staat niet op stal en Fleur danwel Kyra staat sinds gisterenavond half 7 doodstil op stal
@ alle nieuwkomers: welkom!
@ Max: de gecombineerde chocomelk en melkbar begint zich te vullen
Melanie5 schreef:Zat net op Marije d'r webcams te kijken. Die zwarte op de 2e cam ligt languit. Wanneer was die uitgerekend?
Welke zwarte want volgens mij zijn die van Marije allemaal of zwart of heel donkerbruin

@ adriana: lieve foto's
Ook van die Friese Stabij overigens. Goede vrienden van me hebben een kruising Friese Stabij x Boerenfox:
Boomer (beter bekend als Boomiebol
)
Een errrrg lieve en intelligente hond. Sinds ik hem ken ben ik eigenlijk best wel fan van de Friese Stabij.
Navajo schiet ook al lekker op zeg!
@ peetje82: bij jou wordt de stal nog steeds over hoop gehaald? Gelukkig heeft Fayette die vervelende neiging niet. Die is alleen wel weer begonnen met het verstoppen van haar drollen 
Verder hier weinig te melden.
Gisteren heb ik de paarden even een 20 minuten op de wei gehad. Helemaal blij waren ze alleen toen ik ze ophaalde en ik met het bakje brok rammelde stond Fayette wel weer gelijk voor aan
Vreetzak. Hercules stond ergens halverwege in de wei en ik had geen zin om daar helemaal naar toe te lopen dus eerst Fayette op stal gezet wat (zoals verwacht
) resulteerde in een luid hinnikende Hercules die er aan kwam gesjeesd en vervolgens helemaal opgefokt nog een paar rondjes door de bak crossde. En dat alleen maar omdat Fayette eerder werd opgehaald. Zo'n grote mond heeft ie af en toe maar eigenlijk is het gewoon een watje
Na de brokjes Fayette eens goed met de ijzeren roskam geborsteld en een hele tijd zitten tutten met d'r. D'r manen zijn nu weer op zo'n lengte dat je er lekker mee kan klooien 
Ik merk trouwens wel dat Fayette minder hooi eet. In de bak hebben we namelijk 2 grote balen hooi (samen zo'n 500 kilo) die de vorige keren met 4-4.5 week op waren. Nu zijn ze alweer 4 weken verder met de laatste 2 en ze zijn net over de helft! Haar avondhooi gaat ook niet meer zo snel: 1-1.5 plak en dan eet ze niet alles op.
En niet te vergeten: buik groeit nu volgens mij met de dag