Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Goeiemorgen !!
(cartouche) helemaal verrot zitten stampen

hoezo je moet bijna bevallen
!
.
!
.
Melanie5 schreef:Zat net op Marije d'r webcams te kijken. Die zwarte op de 2e cam ligt languit. Wanneer was die uitgerekend?

Ook van die Friese Stabij overigens. Goede vrienden van me hebben een kruising Friese Stabij x Boerenfox:
)
Vreetzak. Hercules stond ergens halverwege in de wei en ik had geen zin om daar helemaal naar toe te lopen dus eerst Fayette op stal gezet wat (zoals verwacht
) resulteerde in een luid hinnikende Hercules die er aan kwam gesjeesd en vervolgens helemaal opgefokt nog een paar rondjes door de bak crossde. En dat alleen maar omdat Fayette eerder werd opgehaald. Zo'n grote mond heeft ie af en toe maar eigenlijk is het gewoon een watje
Na de brokjes Fayette eens goed met de ijzeren roskam geborsteld en een hele tijd zitten tutten met d'r. D'r manen zijn nu weer op zo'n lengte dat je er lekker mee kan klooien 
peetje82 schreef:Verder is het hier maar heel rustig hoor!
Allemaal aan het werk zeker!
lang leve de vakantie!!
doe ik tenminste nog wat nuttigs onder werktijd 

O dat zou wel mooi zijn als je vrije dagen kunt opnemen!
adriana schreef:Kun je lekker bokken Flettie![]()
Ze is vast jaloers op Emma's veulie
Baltimore vind ik trouwens best een leuke naam.
Ik denk iedere keer dat mijn telefoon af zal gaan en durf niet te gaan slapen omdat ik bang ben dat ik 'm niet hoor
Pfff laat Iwaya nu maar een keer bevallen anders kunnen ze me straks bij elkaar vegen.

)