Jemig Dakario, wat een pech. En wat sneu voor het veulen. Hoop dat het goed komt allemaal!
Ennasil, wat leuk al die kittens. En wat een ukken, die eerste twee.
Wij waren een kat kwijt die toevallig vanmorgen rond 6u weer binnen kwam wandelen. Ik werd er ook meteen wakker van terwijl ze eigenlijk niks deed. Vijf dagen spoorloos geweest en nu hongerig, moe en kale plek in haar nek, maar verder ok gelukkig.
Stal HD, handig 2 bevallingen in 1 nacht. Je zal wel raar hebben opgekeken. Wat een droppies weer. Zo schattig die kleintjes
Kaplaars, gecondoleerd met je oma
Maryanne dat roze. Mijn dochter is ook heel erg van de roze. Toen wij de nieuwe stal gingen bouwen wilde ze ook een roze drinkbak en roze haybar en roze dit en roze dat.... Helaas voor haar, heb er toch een stokje voor gestoken. Maar je bent wel heel consequent
ElviSiaBijou, welkom Ik denk dat je even een foto van de zijkant van je merrie moet maken. Zo van bovenaf kun je er niet veel van maken. Uier doet niet echt wat.
Ceasar, dat is al een beste uier. Hoever is ze nu?
MDWStables, spannend
Quir, jij ook spannend. Heel benieuwd naar jouw veulen. Mijn andere merrie wordt morgen geinsemineerd met Mr Right.
Davinci gefeliciteerd. Groot stevig veulen zo te zien!
Dakario, wat naar. Mijn Jazzy heeft Phoebe ook met 3 weken een trap gegeven, ook tijdens een bok, dus niet gericht. Kies gebroken en moest verwijderd worden. Kaak was gelukkig niks mee gebeurd. Phoebe is nu tien, maar de volwassen kies is nooit goed doorgekomen. Het is wel iets, maar geen volledige kies. Hij houdt wel mooi de 2 naastgelegen kiezen uit elkaar. Helaas groeit de tegenoverliggende kies teveel door. Dus regelmatig een tandartsbezoekje. Ik hoop dat je veulentje gauw opknapt.
Rose sonny, gefeliciteerd met de 300 dagen! Leuke foto
Ennasil, wat een kleintjes. En gelijk 2 katten aan het bevallen. Stiekum afgekeken van StalHD
Kabayo, hij wordt groot.... en brutaal, hahaha. Echt een hengst. Fijn dat Zilver weer drachtig is.
Hier gaat April nog steeds goed. Ze heeft wel een uier, maar niet enorm. Wel elke dag harsdruppels. Al wel kunnen testen en ze zit nog op 7,5-8. En banden worden slapper. Staart kan al redelijk ver omhoog. Maar bovenop de kont is het nog wel strak. Nog 9 dagen tot veilig en dan mag het van mij nog wel even blijven zitten.
Fotsy
Geplaatst: 16-05-21 17:56
Gecontroleerd kaplaars
Dakario veel sterkte..
Davincie gefeliciteerd
Oh kittens wel erg klein ja ik verwacht er ook binnenkort
Kabayo amai 2 maand al waar is de tijd Gefeli met de dracht
J_Emma mooie foto's met de regenboog erbij op! En fijn dat je kat weer thuis is, niks aan als ze spoorloos zijn.... Davinci gefeliciteerd!
Dakario o jakkes, wat een rot bericht, klinkt erg pijnlijk.... ik hoop voor je dat het weer goed geneest!
Petravdmeer welkom en mooie merrie!
Rose-Sonny gefeliciteerd met je mijlpaal ,je kan vanaf nu aftellen! Leuke foto met die mooie krans om je merrie!
AM wat fijn dat RR zich mooi ontwikkeld!
Neonlight leuk volgend jaar weer een veulen! En nog meer bij je op stal, gezellig samen in de wei!
Balou sjonge je staat nu toch wel lang genoeg boven aan de lijst hoor, al enige vorderingen te zin bij Kate?
Dennenboom dat een meid alweer, wat gaat dat toch snel! Balen dat ze een hoestje heeft...
Ennasil gefeliciteerd met de kittens, maar inderdaad erg mini..... fok je met een bepaald ras? (sorry zit niet in de kattenrassen....) Bij jou dus ook een duo bevalling, gezellig!!!
Kabayo super dat de dekking gelukt is, en inderdaad, wat is Sil al groot, die laatste foto zo naast mama!
Stalmelyn zo, daar is het kleine ook echt alweer af!
Begin wel met het leuke nieuws. Afgelopen nacht geboren! Hengst veulen. Ze doen het super goed.
En nu het slechte nieuws. Ik laat de dierenarts altijd alles even controleren als er een veulen is geboren, nu dat die er toch was kon die ook wel even checken bij mijn andere merrie als ze wel drachtig is. Ik had zo gevoel van niet. Helaas klopt mijn gevoel ze was inprecipe 25 juni uitgerekend
Gefeliciteerd ljongema. Wat jammer van je andere merrie. Wel fijn dat je het nu zeker weet. Wachten op iets wat niet gaat komen is ook niet leuk. ga je haar opnieuw laten dekken?
Gefeliciteerd met de nieuwe geboren veulentjes zo leuk weer!
Quick groeit heel hard en binnenkort al weer naar de keuring!
Fotsy
Geplaatst: 16-05-21 22:52
Gefeli ijongema en jammer van de andere merrie
Balou jij mag nu wel eens hoor
Cynthia Amai de jouwe is ook knappe buffel zeg sprekend veulen Jep dacht er vandaag ook aan bijna meet tijd de mijne groeit dat ik het zie. Jeetje zeg Ik ben niet groot maar ook zeker niet klein