Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar soms komt het er gewoon niet van.
) zal ik blijven, ook omdat het voorlopig mijn laatste veulentje zal worden. Maar ik blijf er bij dat ik het een beetje krom vind gaan dit jaar...
Ik sta wel in de OP, ik dump hier af en toe een fotootje en uiteraard als de kleine er is zal ik et neerzetten. Ik leef wel met iedereen mee vanachter mijn schermpje. 

Fotsy schreef:Eigenaardig maar had ook dat gevoel dat het de voorbije jaren anders ging. Vond vorig jaar al bergaf gaan, geen idee waaraan dit kan liggen.
Nou blij dat je blijft Linda, als ‘die hard’ in het dbt. Oh stop je volgend jaar met fokken?

). Ik begrijp ook heus wel dat niet iedereen op alles kan reageren, kan ik zelf ook niet, maar als er zo weinig respons is, heb je ook geen zin om nog actief deel te nemen. Want wat is het nut van je post als je toch het gevoel hebt dat er niemand op reageert. En dat is gewoon erg jammer.
hoe ver is jouw merrie?
Dan heeft mn jonge merrie wat pech. Maar die krijgt buiten haar eigen hooinetje.