Bjalla is 10 mei uitgerekend, maar is al heel snel zwaarder geworden. Het is geen mooie foto, maar je kunt goed zien dat ze een flinke buik heeft.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Onze IJslandse merrie is 3 mei uitgerekend maar ik verwacht eerder dat het veulen wel wat langer blijft zitten dan dat
Bij die van mij zie je vanaf de zijkant nog niet mega veel maar vanaf voor zie je echt dat er een dwarsligger inzit ! hahaha
webster543 schreef:Haha, een hangbuik varken zal ze nooit worden. Ze is altijd al de slanke geweest. Maar sommige zien er zo veel dikker uit op hetzelfde moment.
Wat is een zwangerschapstest voor paarden?
In Duitsland kost het 30 euro inclusief verzenden, in NL is het vaak iets duurder geloof ik
webster543 schreef:Merci iedereen!
Een scan kost mij ook 30€, eens overleggen met de DA... of gewoon geduld hebben
Haha geduld hebben kan ook, maar ik zou dan zitten met het bijvoeren want op een gegeven moment wil ik mijn merrie dan toch merriebrok geven en dat ga je natuurlijk niet doen als ze niet drachtig blijkt want dan ben je aan het vetmesten

Met Alfred gaat het goed maar inderdaad, als ik daar slaap kan ik ook even een babyfoon met camera regelen, scheelt weer
Nu gaat het al snel

Fotsy schreef:Oh naar onder toe is ze nog mooi bescheiden maar vooraanzicht heb je zen dwarsligger
Dais droeg echt naar beneden, Fi veel meer opzij. En de baby ligt duidelijk links