Neon jij ook gefeliciteerd!! Was ik helemaal overheen gelezen.. Maar na 24 uurs dienstje was ik helemaal op.. Nu 4 uurtjes geslapen dan kan ik zo naar men manneke toe
Gefeliciteerd met de nieuwe veulens! Zie dat er een gaaf gespikkeld halfbroertje is geboren
Liberty gaat opeens heel hard. Ze staat sinds 3 dagen in de merriebox, en direct beginnen haar banden slapper te worden en heeft ze opeens harsjes aan haar uier zitten.
Fotsy
Geplaatst: 10-05-15 12:44
Gefeliciteerd mdj en dl wat een prachtige veulentjes
Ik ben benieuwd wat Dora gaat doen want het uier is nog niet goed gevuld maar ze heeft er wel een harsdruppel aan hangen. Dora is een maiden en nu 316 dagen drachtig.
Bij haar mag ik er gelukkig gewoon aan zitten dus straks maar een keer ph meten heb ik ze tenminsten niet voor niets. Vorig jaar mocht ik van Donna echt niet aan het uier zitten, die had echt last van losse achterbeentjes toen.
Luna2006
Geplaatst: 10-05-15 14:42
Luna's uiertje begint eindelijk een beetje te slinken al drupt ze nog steeds melk hoelang kan dit nog duren?
Wonde is echt supermooi al zeg ik het zelf
Zelf ziet ze er ook gewoon echt goed uit vind ik, ze heeft ook een moederdagcadeautje gekregen, een heerlijke 'taart' van brokjes, worteltjes, appeltjes en paardensnoepjes
suffie
Geplaatst: 10-05-15 14:46
Fijn dat het zo goed gaat met Luna, wond ziet er idd mooi rustig uit!! Als het uier nu begint te slinken, dan zal de melkproductie ook wel gaan afnemen. Dat kan wel even duren, omdat ze natuurlijk ook tot het einde heeft gedragen en er echt klaar voor was. Uier gewoon goed in de gaten blijven houden, evenals haar buik, door regelmatig te blijven temperaturen. Koorts duidt op ontsteking en dat kan ook van binnen zijn.
pfff hier weinig verandering.... wel heel veel hars vanochtend en het lijkt alsof de uiers achter iets voller zijn.... helaas nog geen foto... Al weer 6 dagen overtijd
de wond van Luna ziet er echt netjes uit, komt vast helemaal weer goed
Cemlys
Geplaatst: 10-05-15 16:34
Hier de uier vanmiddag maar minimaal geslonken. Dat scheelt. Spenen naar mijn idee nog niet vol genoeg. Kijken of hij vanavond nog weer dikker wordt. Wel een harsje gezien weer, maar dat heeft ze ook al een week geleden gehad. Ze staat nu weer even binnen. Mss zo nog stukje met der lopen
Mocht vandaag voor het eerst aan de uier van Zigiandra komen, voelt best hard aan. Uier vult nog steeds (foto's upload ik later ivm visite - moederdag) en ook zaten er op 1 speen hele inieminie harsjes . Iedere vordering is er weer 1 dichterbij het veulenen (hoop ik haha).
OnzeToppers, spannend hoor. Het wordt nu ook wel tijd toch..?
carola, mooie aftekeningen heeft je vosje!
Luna, dat ziet er (voor een leek als mij in ieder geval) mooi rustig uit toch. Komt vast goed! Is ze alweer een beetje vrolijk en zichzelf?
Vitaquilla, volgens mij sta ik in de op, maar wil het dit jaar niet weer! Vreselijk hè, dat wachten!
Myrthee_, Ik hoop voor je dat de rest ook snel gaat! Sommige paarden lopen wel 2 weken zo rond.. Dat hoop ik niet voor je!
MJD en DL, jullie ook gefeliciteerd met de veulens! Wat zijn ze allemaal prachtig!
Misty is vandaag 297 dagen drachtig en ze ziet er momenteel zo uit:
Volgens mij vindt ze het nog wel even best zo! Ik ben heel benieuwd hoe lang haar dracht nog gaat duren. Vorig jaar 372 dagen, dus over tijd zou niet gek zijn. Aan de andere kant: het uier vult zich voorzichtig aan al iets en vorig jaar was het haar eerste veulen.