Moet zeggen dat ik wel de luxe heb van internet op stal.
Zoals ik verwacht had is Aziza haar uier vanochtend flink voller. Spenen mogen nog iets voller, maar dan is haar uier er klaar voor, dan is het wachten op hars en daarna melk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus ik heb mij eroverheen gezet en ga gewoon op de melktesten af en k(r)amperen met tentje of als ik ergens een caravan kan regelen in de caravan...
(We hebben onze caravan 3 jaar geleden via bokt verkocht, had ik hem nu nog maar even aangehouden
) 

Fotsy schreef:Inderdaad neon dat kan ook maar je moet dan echt op dezelfde elektriciteitskabel zitten en dat is al niet evident.
Neonlight schreef:Werkt foscam wel met je windows versie 64 bits? 4 jaar geleden hadden wij er ook eentje gekocht maar die was niet werkend te krijgen met windows 7. Van alles geprobeerd, maar het ging niet. Ook de 100 meter die beloofd was werd niet gehaald, nog geen 20 meter. Uiteindelijk teruggestuurd, dag later werd het veulen geboren.

Nikita is verhuisd naar de kraamstal en uit dankbaarheid had ze eindelijk uiervorming vanavond na een hele dag paddock! Dus dat wil zeggen dat het smorgens vast al behoorlijk is,maar dat zie ik niet want mijn man doet de paardjes smorgens. Wordt dus tijd dat ik het zelf weer doe.