hier ook vanmiddag geboren merrie veulen om 12uur! Op het land lekker in het gras. Na anderhalf uurtje mochten ze weer even naar buiten enhet veulen loopt zelf al achter mamma aan. erg wakker en stabiel veulen. foto's volgen nog.
Oeps, ik heb een terrorveulen Kwam vandaag op stal aan en staleigenaar was minder blij met mijn o zo leuke veulentje Kyra is gewoon door alle draden gegaan in het land, waar stroom op staat. Heeft daarbij het draad en zelfs een paal helemaal kapot gemaakt. Sta er sinds zondag, dus goede binnenkomer. Ik hoop zo dat ze het bij deze ene keer laat anders zit er denk ik helaas niets anders op dan ze uit de kudde halen, want dan wordt de stalbaas ook niet blij.
Ze is ook nergens bang voor rent ook keihard bij mama weg en stapt zo op de andere grote paarden af. Vandaag hadden we ze weer in het land gezet na het rijden van peeps, probeerde maar niet of Kyra bleef staan voor ze weer alles kapot maakten, maar toen ik en Anous weer weg liepen van het land kwamen alle paardjes achter ons aan en raad is wie er voorop liep? Juist ja de Kyra beeb, gevolgd door peeps en de 2 grote ruinen.
Die van mij had gisteren ook een inschattingsfoutje gemaakt.. Eigenwijze draak, alleen bij ons zit er wel heel veel volt op, dus ze was niet heel ver gekomen dan het kapot maken van een draadgeleidertje..