Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gr_roos schreef:_Noor schreef:Wat een k lotesituatie, Roos. Mogen we weten welke naam je gekozen hebt?
Uiteraard, toen ze in 2009 niet drachtig raakte heb ik meteen besloten om het dit jaar nog een keer te proberen. De naam was er toen ook. Hij Grover, naar dat gekke overactieve blauwe beest uit sesamstraat. Hij had het begin moeten zijn van een jaar zonder ellende. Alles bij elkaar moet ik 2010 maar snel vergeten............
gr_roos schreef:_Noor schreef:Wat een k lotesituatie, Roos. Mogen we weten welke naam je gekozen hebt?
Uiteraard, toen ze in 2009 niet drachtig raakte heb ik meteen besloten om het dit jaar nog een keer te proberen. De naam was er toen ook. Hij Grover, naar dat gekke overactieve blauwe beest uit sesamstraat. Hij had het begin moeten zijn van een jaar zonder ellende. Alles bij elkaar moet ik 2010 maar snel vergeten............
gr_roos schreef:Merrie gaat tot op heden goed. Morgen wordt hij opgehaald voor autopsie. Dat wil ik gewoon graag voor mezelf. Zolang ik hem maar geen naam ga geven gaat het goed. Heb met meerdere fokkers gesproken en ze adviseren allemaal om der nog een keer te laten denken. Ook denken de meeste aan rhino,terwijl ze wel daarvoor is ge-ent. Sorry voor het ontbreken van leestekens,zit nu op mijn telefoon. Iedereen bedankt voor de lieve berichten en ik hoop dat het jullie bespaard blijft. Ze was vandaag exact 7,5 maand drachtig.