Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BelgenGek schreef:@ Steefjevos; Nee mijn Sarah is 1 mei uitgerekend !!
Dit is een veulentje op de manege waar ik gewerkt heb![]()
hij is zo schattig dat ik hem ff Moest laten zien !
de naar Vorst heeft hij gekregen omdat er Vorst was
Danae schreef:Ach, wat een droppie, die "Vorst", vind het overigens een bijzonder leuke naam eigenlijk, hoe komen ze erop??
Vind het trouwens weer een hele klus om weer wat namen te verzinnen voor het aankomende grut..
Maar... ik ben er eindelijk aan uit wat het moet gaan worden..
Merrienaampje had ik zo bedacht, maar omdat ik toch het vermoeden heb dat het een hengstje wordt, moest ik ook een stoere hengstennaam gaan verzinnen, nou, ik heb er eindelijk twee gevonden die ik wel leuk vind, het ligt eraan hoe het veulen eruit ziet wat de naam gaat worden.. (Is ook nog een tic van mij..)
Heb ik toch ruim 8 maanden over gedaan!
Nicole288 schreef:draakje: Interessant, kun je die zelf plaatsen of moet de smid dat doen. En wat gaat zoiets kosten?
Freya schreef:Danae schreef:Ach, wat een droppie, die "Vorst", vind het overigens een bijzonder leuke naam eigenlijk, hoe komen ze erop??
Vind het trouwens weer een hele klus om weer wat namen te verzinnen voor het aankomende grut..
Maar... ik ben er eindelijk aan uit wat het moet gaan worden..
Merrienaampje had ik zo bedacht, maar omdat ik toch het vermoeden heb dat het een hengstje wordt, moest ik ook een stoere hengstennaam gaan verzinnen, nou, ik heb er eindelijk twee gevonden die ik wel leuk vind, het ligt eraan hoe het veulen eruit ziet wat de naam gaat worden.. (Is ook nog een tic van mij..)
Heb ik toch ruim 8 maanden over gedaan!
Merrie naam heb ik ook al, alleen een naam voor een hengst en die moet verplicht met de letter beginnen waar paps naam ook mee begint. zoek naar eens een leuke naam met een W, die ook nog een stoer is. Het liefst wou ik iets Oostenrijks en dan kom je uit op Wolfgang, maar die naam is al heel vaak gebruikt, ook bij de nakomelingen van paps en opa. Dus dat gaat hem niet worden. Ik heb nog goed 5 maanden om een mooie stoere naam te verzinnen voor een hengst. En ik wil een naam die bijna tot nog niet voorkomt, ben niet lastig, hahahha word gek van me zelf. Het liefst moet de naam ook nog een betekenis hebben.
iets toegevoegd