Mooie foto's Marlijn en wat een geweldig stel paarden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooie foto's Marlijn en wat een geweldig stel paarden.

cindybijl schreef:wow ik vind dat Puzzel wel duidelijk een dikke buik heeft hoor!
en de uiers van Blossom is een verschil met vorig jaar!(wat zit er voor bruins tussen de spenen?)
haha Misssy wou niet op de foto

FennekeR schreef:Mooie foto's Marlijn en wat een geweldig stel paarden.

MarijeR schreef:Leuke foto's Marlijn, merries zien er super uit. Moest je bij de uierfoto het haar weg houden met je hand?

_Marlijn schreef:MarijeR schreef:Leuke foto's Marlijn, merries zien er super uit. Moest je bij de uierfoto het haar weg houden met je hand?
Blossom heeft een heuze wintervacht om haar uiers heen gekweekt.
Andere jaren viel het haar zo'n week voor de bevalling uit, nadeel was dat ze vaak al eerder stond te kegelen en dat geeft een rotzooi 

mijn paardje. 

Die van ons zijn allemaal echt nog heel wollig. 
Yashilha is 300 dagendrachtig
schiet al op zeg.
Ik zit eigenlijk niet in dagen te tellen... Zit meer met eind data in mijn hoofd
) is inderdaad rollen. Het heeft ook weinig zin om haar te poetsen, want de dag erna ziet ze er weer zo uit

)

moet je dr eens in dr zomerpakkie, keurig wit en met ingebandageerde staart zien
had vorig jaar zelfs een vent die er bij het opladen in de trailer naar stond te kijken en zei:"amai dat noem ik nog eens een strak kontje"
(kon er wel om lachen
al klinkt het best gek als een man dat zegt over de kont van je paard
)
mooie buik al, maar goed dat je de uitleg erbij zet 
men daar zou ik wat voor geven als wij zo'n bak hadden
hij ligt gewoon àltijd super, zelfs als het vriest of strontregent
(is méga goed gedraineerd omdat het eerst een tennisveld is geweest)
beter een tikkie mollig voor een drachtige muts dan een tikkie mager hoor!

wat verrast blossom me toch telkens weer!!! man man, man! die verandert echt super! wat wordt ze moooooi! in die uier zit idd werking, maar valt nog wel mee allemaal 
die is nog vrij bescheiden.
en een aardige uier al!
nouja, ze heeft nog wel effe natuurlijk tot 17 maart
maar het kan nu voor mij bijna niet snel genoeg gaan
kan dat veulen er wel uitkijken! (wil natuurlijk ook gewoon weer bewijs dat ik gelmijk heb en het een zwartbont merrietje is
)
draaakje schreef:grrr ik word gek van mezelf, ben heel slecht met maanden, datums en cijfers omdat ik dyscalculie heb... ik vraag dus ook steeds aan mensen of ze uit willen rekenen hoe ver syl is, maar omdat ik het dus aan zoveel mensen vraag klopte er nu geen snars meer van.
syl zit nu op 207 dagen en is uitgerekend op 4 juni (ipv mei, vond het al zo vroeg, ik had haar speciaal later laten dekken)
heb het maar even in mn onderschrift gezet... pfff...