Bij het NRPS hebben ze altijd wel een late veulenkeuring, als May d'r veulen een beetje leuk is willen we daar graag heen. Moeten we alleen wel voor naar Ermelo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ProudJustify schreef:Tja Nicole daar heb je wel weer gelijk in, maar misschien is een tweede keuring nog
wel een idee. Er zijn toch best nog wel veel late veulens en die maken nu dus
geen kans meer, toch wel jammer vind ik zelf.
_Marlijn schreef:Het ICS heeft juist heel veel late keuringen![]()
De keuring waar wij heen willen is begin september geloof ik.
Spirit is zielig. Ze doet hetzelfde als wat Missy deed vorig jaar. Ze zijn dan zo moe, maar willen niet meer gaan liggen. (Doen ze pas met de bavalling. Is wel fijn, geen fals alarm met birth alarm!) Ze staat op rust, het hoofd gaat lager en lager en nog wat lager en dan zakt ze door haar voorbenen waardoor ze bijna omvalt en dan schrikt ze weer wakker.
Heel sneu om naar te kijken.
Snap niet waarom ze niet gewoon even gaat liggen.
ProudJustify schreef:Ach ja dan gaan we inderdaad maar als de paardjes 3 zijn he. Is niet anders. Ik had het ook wel leuk gevonden als ze van het KWPN nog een keuring voor de late veulens hadden gehad maar helaas.
We gaan in ieder geval eerst maar eens lekker genieten van het kleine grut. Was vanmiddag nog even wezen kijken en ze stonden nu in een andere stal naast een pony, maar dat vond Jus niet zo heel leuk geloof ik. Elke keer ging ze met open mond die pony te lijf
Maseike schreef:ProudJustify schreef:Ach ja dan gaan we inderdaad maar als de paardjes 3 zijn he. Is niet anders. Ik had het ook wel leuk gevonden als ze van het KWPN nog een keuring voor de late veulens hadden gehad maar helaas.
We gaan in ieder geval eerst maar eens lekker genieten van het kleine grut. Was vanmiddag nog even wezen kijken en ze stonden nu in een andere stal naast een pony, maar dat vond Jus niet zo heel leuk geloof ik. Elke keer ging ze met open mond die pony te lijf
Waarneer zien we weer nieuwe foto,s van je knappe kind ?
Maseike schreef:Ow waar ga je heen dan ? wil alles weten hoor!
Maseike schreef:Ow dit klinkt al heeeeeeeeeel gezelligheid op die dag
Geen stripper ???
Maseike schreef:erotisch dineren dat is echt mega tof hoor, je ligt helemaal in de deuk
voor een stripper had ik mijn mannetje wel even gestuurdt had je even moeten melden
Maar alles klinkt al aardig gezellig, jammer dat die huppels bij mij nou niet gaan trouwen zeg
Maseike schreef:Niet teveel drinken he anders ga je gekke dingen doen