[HK]Het Dikke Buiken Topic 2006/2007 - deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CynthiaV

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2006/2007 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:02

Minnie_muis: je katje ziet er echt goed uit OK dan! Je veulens trouwens ook, gefeliciteerd met de eerste premies.

Bij het NRPS hebben ze altijd wel een late veulenkeuring, als May d'r veulen een beetje leuk is willen we daar graag heen. Moeten we alleen wel voor naar Ermelo Rolleyes

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:23

Het ICS heeft juist heel veel late keuringen Ja
De keuring waar wij heen willen is begin september geloof ik. Haha!

Spirit is zielig. Ze doet hetzelfde als wat Missy deed vorig jaar. Ze zijn dan zo moe, maar willen niet meer gaan liggen. (Doen ze pas met de bavalling. Is wel fijn, geen fals alarm met birth alarm! Knipoog ) Ze staat op rust, het hoofd gaat lager en lager en nog wat lager en dan zakt ze door haar voorbenen waardoor ze bijna omvalt en dan schrikt ze weer wakker. Ach gut Heel sneu om naar te kijken.
Snap niet waarom ze niet gewoon even gaat liggen. Clown

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:49

ProudJustify schreef:
Tja Nicole daar heb je wel weer gelijk in, maar misschien is een tweede keuring nog
wel een idee. Er zijn toch best nog wel veel late veulens en die maken nu dus
geen kans meer, toch wel jammer vind ik zelf. Bloos

Nou idd Lachen

Joh dan keur ik hem zelf en dan geef ik Cyp de eerste premie hahaha Lachen

kwpn melden wel van ja komt erop neer dat je rondt april mei een veulen moet hebben en geen late veulen.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:50

Miran: Klopt! wij gaan nu hopen op de CK dat Cassanova ook naar ermelo mag! Lachen

En de keuring was dus afgelopen zaterdag hier van Friesland van het KWPN. Maar in Tolbert is er in juli ergens ook nog een jonge veulenkeuring. Voor veulens die niet naar de gewone mochten maar wel voor 1 juli geboren zijn. Daar kunnen ze dan direct door verwezen worden naar Ermelo en gaan dus niet ook nog eens naar de CK. En idd de keuringen vind ik op een mooie tijd. Callucci en Cassanova zien er lief uit maar het zijn grote donderstenen. Hun moeders zullen blij zijn om van hun af te zijn. Ze zijn nu ook alweer 4 maanden en als ze niet bij elkaar zijn terroriseren ze hun moeder wel. Cassanova is zelfs zo erg dat hij mijn pa op de keuring tot 2 keer toe heeft getrapt.

Marlijn: Arme spirit! Ach gut

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:53

Nou volgens mij is mon al blij als cyp nu weg kan hahaha,
Cyp deed bokken en trappen naar mama en was raak ook, nou en toen draaide mon om en oren plat nou Cyp kreeg een knal nou hij durfde niet meer bij mama tekomen Lachen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:02

Goed zo monchique! In het land laten ze hun moeders ook wel met rust want dan zijn ze de hele tijd met elkaar aan het donderjagen. Maar ja in de stal niet.

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 19:59

_Marlijn schreef:
Het ICS heeft juist heel veel late keuringen Ja
De keuring waar wij heen willen is begin september geloof ik. Haha!

Spirit is zielig. Ze doet hetzelfde als wat Missy deed vorig jaar. Ze zijn dan zo moe, maar willen niet meer gaan liggen. (Doen ze pas met de bavalling. Is wel fijn, geen fals alarm met birth alarm! Knipoog ) Ze staat op rust, het hoofd gaat lager en lager en nog wat lager en dan zakt ze door haar voorbenen waardoor ze bijna omvalt en dan schrikt ze weer wakker. Ach gut Heel sneu om naar te kijken.
Snap niet waarom ze niet gewoon even gaat liggen. Clown

Ze is vast bang dat ze niet meer overeind komt ofzo.. Knipoog

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:05

Ik denk het ook. Haha!

Ze is wel een echt hoogdrachtige merrie. Zonderd zich de hele tijd af, helemaal in haar eigen wereldje. Dromen

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:07

ik ga 28 juli naar de regionale keuring in heteren met sky en lisa.....

iin breukelen (hier 15 min vandaan) was afgelopen zaterdag, maar sky was toen net 4 weken, en met 3 weken mogen ze meedoen...

maar was erg jong nog... en in heteren is tie een week of 8...

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:12

een keuring gaan wij niet heen.
Wel komt er morgen iemand kijken om Rocky eventueel te kopen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:17

Hier ook geen keuring dit jaar. Voor de NAS heeft ie te weinig stippen, en ik heb hem laten registreren in het New Forest stamboek, wedstrijdregister. Geen foktechnische waarde dus. Bij het New Forest stamboek zijn nu ook de meeste keuringen al geweest, en over een paar weken is de CK. Wel hebben ze nog een late veulenkeuring eind augustus, voor de laat geboren veulens. Keuring van de NAS is de eerste zaterdag van september.

Miran, Pauk, ik ben ook in Dordrecht!!!! Wij hebben daar een wedstrijd met de hackney's. Ja Ik zag 28 juli staan en er ging me al een belletje rinkelen. Tong uitsteken

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:18

Joh als Cyp 3 jaar is gaan we ook naar de keuring maar was leuk geweest als die nu ging maar helaas Lachen
Zag net wel dat iemand die ik ken dat haar veulen kampioen van zuid holland is dus dat is onwijs leuk Hyper!

@ jenny en dat ook voor een leuk prijsje!

@ Neonlight ja dat had ik nou ook leuk gevonden dat kwpn dat nou ook had voor latere veulens ook een keuring Lachen

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:36

Ach ja dan gaan we inderdaad maar als de paardjes 3 zijn he. Is niet anders. Ik had het ook wel leuk gevonden als ze van het KWPN nog een keuring voor de late veulens hadden gehad maar helaas.

We gaan in ieder geval eerst maar eens lekker genieten van het kleine grut. Was vanmiddag nog even wezen kijken en ze stonden nu in een andere stal naast een pony, maar dat vond Jus niet zo heel leuk geloof ik. Elke keer ging ze met open mond die pony te lijf Bloos

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:37

Maseike: idd, lekker hoor!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:38

ProudJustify schreef:
Ach ja dan gaan we inderdaad maar als de paardjes 3 zijn he. Is niet anders. Ik had het ook wel leuk gevonden als ze van het KWPN nog een keuring voor de late veulens hadden gehad maar helaas.

We gaan in ieder geval eerst maar eens lekker genieten van het kleine grut. Was vanmiddag nog even wezen kijken en ze stonden nu in een andere stal naast een pony, maar dat vond Jus niet zo heel leuk geloof ik. Elke keer ging ze met open mond die pony te lijf Bloos

Waarneer zien we weer nieuwe foto,s van je knappe kind ?

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:41

Maseike schreef:
ProudJustify schreef:

Waarneer zien we weer nieuwe foto,s van je knappe kind ?

Ik ga morgen als ze thuis zijn nieuwe foto´s maken als ze buiten in de wei staan. Misschien kan ik ze morgen al wel plaatsen, anders zondag. Beetje drukke dag morgen en ´s-avonds vrijgezellenfeestje.
Beetje jammer nu, had liever even op stal geweest nog Bloos

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:43

Ow waar ga je heen dan ? wil alles weten hoor!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:49

Maseike schreef:
Ow waar ga je heen dan ? wil alles weten hoor!

Uiteindelijk gaan we steengrillen en bowlen. We zouden namelijk eerst met een hele groep gaan en ik had een leuke feestavond gevonden die Westernparty heet, met allerlei gekke spelletjes zoals hoefijzerwerpen, knotshockey, ook karaoke, live muziek, dj en weet ik allemaal wat nog meer, maar uiteindelijk gaan we nog maar met 5 meiden en voor een aantal werd het dan te duur omdat we natuurlijk voor de aanstaande bruid moeten betalen en is het uiteindelijk dit geworden. Het is in Amsterdam bij de RAI en als iedereen nog zin heeft gaan we eventueel nog even Amsterdam in.
Ach ja het wordt vast heel gezellig met éen klein clubje Haha!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:55

Ow dit klinkt al heeeeeeeeeel gezelligheid op die dag Lachen
Geen stripper ???

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 20:59

Maseike schreef:
Ow dit klinkt al heeeeeeeeeel gezelligheid op die dag Lachen
Geen stripper ???

Ha ha nee was wel leuk geweest maar helaas zitten er een paar mensen met een krap budget tussen en denk dat het te duur voor ze wordt dan. Kunnen de anderen het natuurlijk wel betalen maar dat is ook niet leuk dan he. Ach joh, we maken er gewoon een gezellig avond van toch.
Zagen later ook erotisch dineren maar goed toen hadden we dit al geregeld he. Was ook wel grappig geweest. Clown

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:01

erotisch dineren dat is echt mega tof hoor, je ligt helemaal in de deuk Lachen
voor een stripper had ik mijn mannetje wel even gestuurdt had je even moeten melden Lachen

Maar alles klinkt al aardig gezellig, jammer dat die huppels bij mij nou niet gaan trouwen zeg

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:03

@Neon: Als je daar iemand ziet lopen met moeder en dochter Haflinger, beide zo goed als zonder aftekening (geen bles, kol, sneb) dan kun je er redelijk zeker van zijn dat ik het ben Knipoog . Spreek me gerust aan!
Als ik tijd heb wil ik ook nog wel even bij de Hackneys gaan kijken, ik heb leren rijden op een kruising kleine maat Hackney-Shet en voor ik Sheril kocht een grote maat Hackney gereden, blijft toch ook een oude liefde.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:11

Maseike schreef:
erotisch dineren dat is echt mega tof hoor, je ligt helemaal in de deuk Lachen
voor een stripper had ik mijn mannetje wel even gestuurdt had je even moeten melden Lachen

Maar alles klinkt al aardig gezellig, jammer dat die huppels bij mij nou niet gaan trouwen zeg

Ja wij ontdekten het helaas te laat van het erotisch dineren, nou ja wie weet voor een volgend feestje. Ow, is jouw mannetje stripper? Sh.t, dat had ik moeten weten ja. Knipoog

Nou komt vast helemaal goed morgenavond. Clown

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:12

Niet teveel drinken he anders ga je gekke dingen doen Hyper!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:14

Maseike schreef:
Niet teveel drinken he anders ga je gekke dingen doen Hyper!

Ben bang dat ik helemaal niks zal drinken, Ben Bobbelientje morgenavond Haha!