Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dana01 schreef:dit is toch zeker een grapje???????//
heeft fleurtje nou nog geen veulen?????//
dat zal dan wel 1 januari worden
arme jij Amandake.......ik kan me voorstellen dat je haar zo langzamerhand wel kunt opknopen
 1 januari was mijn gok.
  1 januari was mijn gok.  

niet te geloven zeg!!
  niet te geloven zeg!! 

Misschien een Sinterklaas kadootje? Hoop voor je dat het wel een vroeg kadootje wordt dan. Dit is echt te extreem!
 Misschien een Sinterklaas kadootje? Hoop voor je dat het wel een vroeg kadootje wordt dan. Dit is echt te extreem! 

niks van dat alles c.f. , af en toe een kegeltje ja
  niks van dat alles c.f. , af en toe een kegeltje ja   

Neonlight schreef:Mayday, hoe is het nu met moeder en dochter? Hier ging het spenen ook boven verwachting, merrie niet 1 keer gehinnikt, veulen misschien 10 keer. En dat terwijl Cantate nog geen 3,5 maand oud was.

Heel erg vroeg gespeend dus, maar achteraf waren ze er beide dus wel klaar voor.
  Heel erg vroeg gespeend dus, maar achteraf waren ze er beide dus wel klaar voor.                                                         

ik begrijp er echt niets van ,haar uier gaat al weken op en af.......over gek worden gesproken
  ik begrijp er echt niets van ,haar uier gaat al weken op en af.......over gek worden gesproken   

? Ongelooflijk, het wordt wel weer eens tijd voor een foto update hoor!
 ? Ongelooflijk, het wordt wel weer eens tijd voor een foto update hoor!  

Arme jij Amanda... Fleurtje heeft nu wel duidelijk gemaakt hoe ze haar baasje gek kan krijgen
 Arme jij Amanda... Fleurtje heeft nu wel duidelijk gemaakt hoe ze haar baasje gek kan krijgen  

Benieuwd of kleine Fleurtje op hem of op mama gaat lijken. Komop kleine laat eens wat van je zien!
 Benieuwd of kleine Fleurtje op hem of op mama gaat lijken. Komop kleine laat eens wat van je zien!