Ik denk dat Sandy als eerste haar veulen eruit zet, daarna Kitzbi en Polinka komt als laatste denk ik Haar uier staat al weer 3 dagen stil. Al heeft ze wel een enorme punt kont en zijn de banden helemaal verzonken. Ze zwiert sinds gister meer met haar staart, maar is verder gewoon rustig en heeft mij ook nog te veel eetlust. Ook is ze weer de liefde knuffel die ik ken, dat afstandelijke heeft ze maar 1 avond gehad
Hera begint ook een echte puntkont te krijgen, denk dat ze het er niet inhoudt tot 8 april. Ze heeft wel een ontstoken oog, ze had ergens ingeslagen met het oog en er zat een klein wondje in. Nu kwam er veel etter uit en er zat een blauwe schijn op, dus maar weer aan de ontstekingsremmers en oogzalf, hopelijk zit er geen blijvende schade in het oog...
Essie: mooie combi's!! Muzefee: Heavenhumor dus! Yunomi: mooie flinke buik al voor 250 dagen ver te zijn! Mooie 4jarige ook!
Wat vervelend Charisma, het zit Hera ook echt niet mee he Arm paard.. Gaat het al wat beter tussen jou en de eigenaar, nu de koorts weg is en de veilige zone dichterbij komt?
Ik kom er nou achter dat ik de foto's van 7 maart nog helemaal niet geplaatst heb, ze komen nu dus alsnog
Goh, van mijn kant zijn er geen problemen, maar heb haar gisteren en vandaag gezien en er kwam geen klank uit, dus ik weet het niet...ik geef er niet meer om, heb de indruk hoe korter de bevalling komt hoe vervelender ze het vind...denk dat ze ongerust is over haar paard, wat ik wel kan begrijpen...
Mooie foto's van Pol, duurt toch echt niet lang meer hoor!
Snap ook wel dat ze zich zorgen maakt om haar paard, maar jou veulentje zit erin Jij zal net zo ongerust zijn als haar. En in plaats dat jullie steun aan elkaar kunnen vinden, duwt ze je van zich af. Dat vind ik zo jammer!
Denk je echt dat het niet lang meer gaat duren bij Pol? Ik heb er helemaal geen gevoel meer over, eigenlijk haha. Ze heeft ons 2 x voor de gek gehouden, en nou is ze al weer een paar dagen zichzelf. Ik weet het niet meer hoor haha
Ik gok dat sandy vandaag gaat bevallen. Klinkt in ieder geval goed
Polinka heeft ook al een mooie buik zeg!!
Essie: Goedzo dat je toch Contango hebt gekozen want dat wilde je zo graag
Vandaag druk bezig geweest op de wei om draden weg te halen omdat ze binnenkort komen injecteren.. Fab vandaag goed gepoetst met borstelblokje en daar kwam een heel kussen vanaf..
DL gefeli met de mijlpaal!! Lekker buikje heeft Fab!!
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 11-03-12 00:20
Mijn meid op 226 dagen vandaag... Pff... Ze kan af en toe mijn ruin niet meer bijhouden terwijl het samen echte scheurmonsters zijn. Dan haakt ze halverwege toch maar af, en mijn ruin kijkt dan nog half rennend achterom zo van; Wat flik je mij nou?!
Kyara27
Geplaatst: 11-03-12 00:40
Eindelijk! Sandy heeft vanavond rond 20:00 haar veulen er binnen 15 min uitgeperst. Het is een heel mooi vos merrie'tje met drie witte sokken en een heel mooi blesje. Het was wel even spannend want Sandy was erg onrustig en ging na iedere wee weer opstaan. Nadat er al twee benen en een half hoofdje uitstak ging ze met haar kont strak tegen de muur aanliggen. Maar gelukkig stond ze daarna weer even op om beter te gaan liggen.
Ik had met m'n dochter nog geen echte leuke merrie naam verzonnen, ik ben echt inspiratieloos. We hadden aan de naam "Somedae" gedacht omdat ze hier op stal iedere dag riepen: het veulen komt vannacht, ik weet het zeker! Maar nu vind ik die naam eigenlijk niet zo leuk meer, iemand nog leuke suggesties?
@Charisma, wat vervelend dat Hera nu weer iets aan haar oog heeft. Is het de oogbol zelf waar een blauwe waas op zit? @DL: Fab heeft ook al een mooie buik, 250 dagen gaat ook al opschieten.
Ik ben benieuwd wie nu de volgende merrie is die gaat bevallen!
Gefeliciteerd!! We zijn natuurlijk erg benieuwd naar foto's!
T'is inderdaad te hopen dat er tegen april nog merrietjes over schieten. (Alhoewel mijn merrie mij al met een grote grijns verteld heeft dat het een hengstje wordt. Speciaal om mij te ambeteren. Maar een mens mag hopen hé... )