Moest weer even terugzoeken in de kalender, maar inderdaad, 24 mei was het.
horsii
Geplaatst: 24-03-11 08:44
Ubimone, met peeps alles goed hoor. Ze geniet van het zonnetje, is hier echt van opgeknapt en ze vordert langzaam Vandaag op 328 dagen.
Neonlight en cynthia gefeli met de 10 maanden.
shirleypony
Geplaatst: 24-03-11 08:54
goedemorgen allemaal, onley: ik ging net als jij af en toe rijden en veulen op stal, vanaf vier maanden ging het veulen s'nachts in de box naast de moeder, maar wel alleen, zekunnen bij mij elkaar wel zien! overdag gewoon samen op de wei zodat ze dan wel drinkt. ik had toen nog een veulen en een jaarling waar ze altijd bij stond en veel mee speelde. die drie heb ik met ongeveer 5,5 maanden allemaal op 1 wei gezet, ze heeft nooit naar haar moeder geroepen. de eerste tijd dat ze op een andere wei stond liet ik alleen nog 2x per dag de druk van de uier afzuigen door het veulen. dit ging pefect ik hoop dat het dit jaar ook weer zo makkelijk en diervriendelijk kan! je moet alleen wel een box naast de moeder hebben. adana is trouwens een heel guitig veulen!!
Snoevie
Geplaatst: 24-03-11 09:03
horsii schreef:
Neonlight en cynthia gefeli met de 10 maanden.
Dat was ik
Afspenen lijkt me erg lastig.ik weet nog niet hoe ik dat ga doen
Mogge, Havanna, welkom op deze aardkloot! 10 mnd: feli!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-03-11 10:38
Elke, gefeliciteert!!!! Wat kijkt ze al wijs op die foto. "Nee mama, je hoeft me niet te likken, kan ik zelf al".
InekeH87 schreef:
neonlight die van mij is de 26e mei geinsemineerd, dan lopen die van ons dus bijna gelijk
Dan loop je bijna gelijk met Snoevie en mij. Ik ben niet zo stipt in het bijhouden, ik lift mee op Snoevie die het keurig bijhoudt. En Neon zal wel als laatste gaan, want die draagt over.
Had me vannacht toch vreemd gedroomd, Azra's veulen was geboren en vos met wat witte vlekjes, maar het was geen paard, maar een kalf. Ik had nl. ipv een paard en koe erop gezet in de hoop op vlekken, maarja nu dus wel een kalf. Kan je zeggen dat ik not amused was!