Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Steefjevos schreef:Jemig, zoveel alweer gemist. Door tijdgebrek kan ik helaas niet meer zo vaak komen kijken, ik zal dus niet meer zo vaak in het topic te vinden zijn![]()
Wat heeft Shasta een super gaaf veulen gehad zeg! Heel mooi donker én ik heb haar nog nooit zo actief gezien en blij (gelet op de oren).
Blijkbaar zit Dynamic er dicht tegenaan? Die wil ik wel graag in de gaten proberen te houden:)
Eydis schreef:Steefjevos schreef:Jemig, zoveel alweer gemist. Door tijdgebrek kan ik helaas niet meer zo vaak komen kijken, ik zal dus niet meer zo vaak in het topic te vinden zijn![]()
Wat heeft Shasta een super gaaf veulen gehad zeg! Heel mooi donker én ik heb haar nog nooit zo actief gezien en blij (gelet op de oren).
Blijkbaar zit Dynamic er dicht tegenaan? Die wil ik wel graag in de gaten proberen te houden:)
Sta je op de belboom? Dan krijg je een belletje of sms als ze er tegenaan zit.
Vue schreef:Zodra marije denkt dat het eraan zit te komen (en die heeft het meestal een half uur van te voren zeker wel door) Belt Fenneke (haar moeder) Nicole op en gaat de belboom in werking
Ik kan even kijken of er nog een plekje onderaan de belboom voor je is ?