Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
monique4 schreef:@Sue_, dat schiet idd al op bij jou zeg, komt de camera online
Als ik wist hoe dat allemaal zou werken....
haha... Sue_ schreef:monique4 schreef:@Sue_, dat schiet idd al op bij jou zeg, komt de camera online
Nee helaas niet...Als ik wist hoe dat allemaal zou werken....
haha...
lijkt me zooo leuk, haha
Ben ook echt trots op mijn kudde
, dacht lekker weertje, zonnetje schijnt, zal de dames ook eens even op de foto gaan zetten...nou niet dus, batterij helemaal leeg van camera, sta je dan lekker voor niets in de modder

Ben benieuwd naar de buiken van Lynn en Lutske. 
bizar! zit ik nu weer te wachten
)

DA kwam net toen ik weer naar buiten liep voor Caroline. Ze heeft behoorlijke hoefzweer in de hoef waar ze vorig jaar de spijker in had. De hoefzweer dat onder een dubbele hoefzool, dus die is onder de plek weggesneden totaan de lederzool.
Arm dier. Staat nu in verband, totaan donderdag bevochtigen en dan ander verband erom.
Arme meid.
Ze is drachtig, duurt nog wel een paar maanden, maar ze is hierdoor dus al wat dunner geworden.
Zelfde tijd weer als vorig jaar, gelukkig wel een gezond veulen gebracht vorig jaar.. 

Ga zo eerst even lekker met de honden naar het bos.

Prachtig dier....

D'r vacht gek door de regen (lijkt als je snel kijkt wel of ze mager is
). 
haha 
Sue_ schreef:Ik geloof dat het niet echt heel veel verschil maakt vergeleken met de eerste keer. Maar dat was ook al 2 jaar terug. Misschien ligt het daar wel aan.

Maar komt niet in de buurt bij Puzzel. Het is ook nog maar een maiden.