Eigelijk wat Neonlight ook meld dat is mij ook al jaren gemeld op die manier.
Dat is eigelijk zo in mij gebleven dus dat is de reden waarom ik dat dus niet schoonmaak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wel fijn om te zien hoe iedereen in spanning zit, af en toe krijg ik hier in de buurt het idee dat ik de enige zenuwpees ben. Gewoon erg spannend zo'n veulen op komst en zeker bij de allereerste.

Volgende keer fotootje
Ben benieuwd hoe dat er uitziet zo'n leeg theezakje met harsdoppen.
? Tenminste in de meeste gevallen... heb nog nooit voelen bewegen, maar dat idee geeft het me dan.

Ik doe er in ieder geval niets aan. Ook niet bij de ruinen/hengsten op stal, enkel de ballen doen we afsponsen als ze gezweet hebben. Geloof ook niet dat ik dat wil proberen bij ze.
Heb mijn leven toch wel lief.

. Vroeg het me slechts af.
. 
en ydwinne der uier, die gaan gewoon samen bevallensilketje schreef:@shayla: gefeliciteerd !!!
@KootMiraDrum: wat een buik![]()
@amandakè: Iris!! klaar om het eruit te laten floepenen ydwinne der uier, die gaan gewoon samen bevallen
hier alles normaal, nog geen beebs maar ze zijn in aantocht
idd, iedereen doet wat ie denkt dat best is, wij doen er niets aan zolang er niets verkeerd is, de natuur dient ook nog voor iets, bij paarden, pony's die in het wild leven wordt dat ook niet gewassen

....ze doen me vèèl te raar !!