Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
Veulie zal echt niet in de straal gaan staan neem ik aan 
En die kan nog behoorlijk sjouwen op 9 mnd dracht! Heeft ze al veel buik? Is op deze foto nl. nog niet echt te zien. adriana schreef:Idd mooie Fries! Ja, Dana dat klinkt ook goed voor bij de volgende merrie... Kimberly staat nu in de box waarin Emmanuella geveulend heeft, die box mag ik dus helemaal leeghalen...
) Dana01 schreef:ik ben zo fit als een hoentje (damn straks sluiten ze me nog op )
is maar goed dat je geen echt hoentje bent dan

Zeker zo'n echte boer 
iwayalover schreef:Je hoeft m toch ook niet nat te spuiten?Veulie zal echt niet in de straal gaan staan neem ik aan

) Citaat:De eerste keer dat ik bij Fayette water in combinatie met shampoo gebruikte stond ze met zeer grote kikkerogen naar het tussen haar voorbenen voorbij drijvende schuim te snuiven
... maakt ook niet uit trouwens, met Cheyenne is dat wel zo handig, die is zo licht van kleur, die krijg ik als ik te lang wacht, nooit meer schoon

). Maar je moet wel snel zijn met dat straffen. Meestal voel ik het bij Fayette wel aankomen.... dan gaat ze een chagrijnige kop trekken, wat schudden met haar hoofd, staart zwiepen en als ik dan al niet heb ingegrepen huppelt dat kontje opeens de kant van het vreemde paard op 

Spannend he... ik kan nu s'nachts iedere keer bijna niet slapen omdat ik ieder moment een telefoontje verwacht van de eigenaar dat Iwaya gaat bevallen 
Paarden he...
Gaaf hoor, die foto van je vakantie! Ziet er hoger uit dan het werkelijk is volgens mij! 2x zelfs op vakantie..
Niet gek toch?
Moest zo lachen om je onderschrift..1 klein ponytje..lalalalala 
Hihihi, daar kan je vlechtjes in maken!
Je zou eerder denken bijna al! Wat en lekker hangend buikje!
.
Dat van die gangen gaat zeker goed komen dan, als paps ook zo lekker ruim loopt!