Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nado schreef:Zou je dan Stacey kunnen sms'n voor mij ?
mandy_b_s schreef:@ faniek ; is het al bekend wie mij belt ?
en of ik iemand moet bellen ?
Faniek schreef:mandy_b_s schreef:@ faniek ; is het al bekend wie mij belt ?
en of ik iemand moet bellen ?heb een paar mensen gepbt maar nog geen reactie.... want weet niet van iedereen of ze het willen ivm werktijden o.d.
mandy_b_s schreef:mm oke..
komt nog wel
nog aniomo mensen die mij willen bellen ?
djuno schreef:bah....even van me af schrijven.....manlief ligt momenteel weer op de bank met opkomende migraine(??). Althans we denken dat het migraine is. Ik schiet weer helemaal in de stress....want ik ben best wel wat getraumatiseerd na vorig jaar.
Nienke schreef:Ohjee, is er vorig jaar iets gebeurd dan?
Sterkte hoorHet komt vast weer goed!
Lijkt me gaaf sjuimpje als er van jou ook een op de cam komt
djuno schreef:Nienke schreef:Ohjee,
is er vorig jaar iets gebeurd dan?
Sterkte hoorHet komt vast weer goed!
Lijkt me gaaf sjuimpje als er van jou ook een op de cam komt
ja...dan kun je wel stellen ja![]()
In vogelvlucht...schoonmoeder overleden, 3 maanden daarna mijn vader overleden....3 dagen na de crematie van mijn vader manlief met gillende sirene afgevoerd naar het AZG (met op dat moment een verdenking hersenbloeding). Hij is totaal van de wereld geweest en werd pas weer wakker in het AZG. Sindsdien heeft hij geregeld migraine(??) die vooraf gegaan wordt door lichtflitsen, steek in het hoofd, dubbelzien. Daarna nog dagen laatst met hoesten want dat blijft bonken.
Niemand heeft ons precies kunnen vertellen wat het is geweest vorig jaar dus de angst op herhaling zit er bij mij in ieder geval goed in...omdat ik zijn pijnen niet kan inschatten t.o.v. de grote beng van vorig jaar.
Weet je ...op dit soort momenten voel ik me zo klein
djuno schreef:ja...dan kun je wel stellen ja![]()
In vogelvlucht...schoonmoeder overleden, 3 maanden daarna mijn vader overleden....3 dagen na de crematie van mijn vader manlief met gillende sirene afgevoerd naar het AZG (met op dat moment een verdenking hersenbloeding). Hij is totaal van de wereld geweest en werd pas weer wakker in het AZG. Sindsdien heeft hij geregeld migraine(??) die vooraf gegaan wordt door lichtflitsen, steek in het hoofd, dubbelzien. Daarna nog dagen laatst met hoesten want dat blijft bonken.
Niemand heeft ons precies kunnen vertellen wat het is geweest vorig jaar dus de angst op herhaling zit er bij mij in ieder geval goed in...omdat ik zijn pijnen niet kan inschatten t.o.v. de grote beng van vorig jaar.
Weet je ...op dit soort momenten voel ik me zo klein