Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
kiko schreef:Haha snap ik.. zou ik ook hebben denk ik als je zit te wachten. Maar neem aan dat als ze denken dat het eraan komt dat ze jou informeren toch zodat je misschien toch bij kan zijn of doen ze dat niet?
Ik vind de serie leuk en undercover heeft op mijn vorige stal gestaan en was toen nog een heel relaxed paard en was er helemaal weg van dus zo ben ik aan die naam gekomen. Doe ruiter noemde hem ventje. Uiteindelijk is die verkocht en op den duur bij Edward gekomen.
En omdat ik Texel achter de naam moest doen heb ik er Undercover at Texel van gemaakt want ‘on’ vond ik minder leuk klinken.
Cover is inderdaad makkelijker/korter. Naku heet officieel Nakupenda Catrasse Texel. Nakupenda is Swahilli’s voor ik hou van jou.
AnsoDM schreef:kiko schreef:
Wat gaaf. Mira heet gewoon Mira hahahh niets meer niets minder
Ik heb er niet achter gevraagd of dat ze me gingen bellen. De vorige keer wel maar die was er zo snel uit dat toen ze me belden ze gewoon super droog zei van. 'Ja veulen is er al uit hoor' . Maar denk niet dat ze me gaan bellen als ze bezig is. Want dan hebben ze andere dingen te doen. En tegen dat ik er ben dat is het vast er al uit. En wie weet loop ik gewoon maar in de weg als er iets moet gebeuren. Dus hou me liever wat afzijdig, hoe graag ik er wel zou willen bij zijn.