Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Goedemorgen mensen, no hard feelings, maar ik ga mij afmelden voor dbt 2019 omdat ik het bizar vind hoe weinig er op sommige mensen gereageerd word en op andere weer heel veel... Op mijn berichten is zelden reactie gekomen dus dan vind ik het andersom ook zonde om zo veel tijd in het topic te steken. Succes allemaal met jullie merries en de veulentjesdat er maar veel gezonde baby’s geboren mogen gaan worden
Laurievc schreef:Jammer Linda!
Geen Bay, woogy?
Ik heb van de stal ook gelezen. Wij wille Julie wegbrengen om te bevallen, maar zij verwachten de merrie pas een week voor uitgetelde datum. Zou dat dan veel doen? Wat zouden jullie doen?
Cioccolato schreef:Laurievc schreef:Jammer Linda!
Geen Bay, woogy?
Ik heb van de stal ook gelezen. Wij wille Julie wegbrengen om te bevallen, maar zij verwachten de merrie pas een week voor uitgetelde datum. Zou dat dan veel doen? Wat zouden jullie doen?
Ik vind het plezierig om zo min mogelijk stress te geven. Maar wij houden ze al thuis. Een verhuizing kan stress geven, maar ligt ook aan welk paard.
Mijn voorkeur heeft het niet om zo last minute te verhuizen, maar stel de bevalling word in gang gezet door de verhuizing. Is het niet veel te vroeg ofzo, toch?
Cioccolato schreef:linda2008 schreef:Goedemorgen mensen, no hard feelings, maar ik ga mij afmelden voor dbt 2019 omdat ik het bizar vind hoe weinig er op sommige mensen gereageerd word en op andere weer heel veel... Op mijn berichten is zelden reactie gekomen dus dan vind ik het andersom ook zonde om zo veel tijd in het topic te steken. Succes allemaal met jullie merries en de veulentjesdat er maar veel gezonde baby’s geboren mogen gaan worden
Ik ervaar het zelfde. Reageer ook niet meer op iedereen maar probeer m'n weg er een beetje in te vinden. Af en toe een update voor mezelf als ik m'n eigen berichten aan vink heb ik een leuk 'dagboek'.
Veel succes! Ik moet ooo nog tot april wachten
Laurievc schreef:Jammer Linda!
Geen Bay, woogy?
linda2008 schreef:Goedemorgen mensen, no hard feelings, maar ik ga mij afmelden voor dbt 2019 omdat ik het bizar vind hoe weinig er op sommige mensen gereageerd word en op andere weer heel veel... Op mijn berichten is zelden reactie gekomen dus dan vind ik het andersom ook zonde om zo veel tijd in het topic te steken. Succes allemaal met jullie merries en de veulentjesdat er maar veel gezonde baby’s geboren mogen gaan worden
alicelover schreef:Hier hetzelfde... Het topic gaat nu zo hard. Ik heb geen tijd om alles bij te lezen en op iedereen te reageren naast mijn werk en paarden. Er worden ook zoveel mooie buikjes geplaatst. Vaak lees ik het en soms reageer ik met wat een prachtige buikjes allemaal. Per stuk wat erover typen is helaas echt geen doen. En ja de paarden die op elk moment gaan bevallen en vragen krijgen inderdaad wat meer aandacht. Net als de net geboren veulens. Keuzes helaas, dus negeer absoluut niet iemand bewust.
Vorig jaar was dbt 2018 ook een tijdje heel druk, later in het seizoen werd het er rustiger en dus kon ik ook gemakkelijker op iedereen een leuke reactie plaatsen.
Stel iedereen zou op iedereen reageren, dan is er niet eens meer bij te lezen zoveel pagina's komen er dan bij. Zitten hier tientallen mensen in het topic.
Als je tegen de tijd dat je merrie ook de spannende nachten in gaat en er een kleine huppel naast loopt ervaar je het waarschijnlijk weer heel anders. Voel je zelf ook niet verplicht om op iedereen te reageren. En wees vrij om tegen de tijd dat je merrie smijt je weer te melden. Even terug trekken heeft ook niemand problemen mee. We hebben het allemaal druk en begrijpen het dus ook dat alles bijhouden wat teveel wordt.