Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
droversrun schreef:Ach Ceasar wat is ze toch een dikkertje dap, schattig
Jolandje, ze beginnen beide lekker uit te dijen nu, je kunt al gaan aftellen nog minder dan een maandje!
Die foto's van Suzy zijn zo leuk, inderdaad net een walvisje als ze zo gaat liggen, maar daarna huppelt ze nog vrolijk rond zo te zien
@Evelien; welkom hier! Wat een binnenkomer heb jij gelijk zeg, zodeknetter wat een uier. Ook een aparte vorm zo. Ben onwijs benieuwd hoelang jouw merrie het nog vol gaat houden. Op hoeveel dagen zit ze nu?
@ Maris hahahaha, dat zijn van die momenten dat je eigenlijk not amused bent maar toch hard moet lachen kan ik me zo voorstellen. Dat koppie van die op stal staat ook
Merries kijken is inderdaad heerlijk, hier kan ik het ook uren volhouden hoor. (De batterij van mn telefoon helaas iets minder lang) . Dierenarts is gister geweest om Jonne een extra keertje te enten. Verder heeft hij haar nog even bekeken, maar zag niets verontrustend gelukkig. Uier is veel zucht waardoor er spanning op staat en daardoor verliest ze soms wat vocht/melk maar niets om me teveel zorgen over te maken gelukkig.
Gister middag nog even een klein rondje buiten gedaan met dikkiedik, maar jeetje wat had ze een energie. Ik dacht even een rondje te gaan stappen, maar mevrouw vond best dat het allemaal wat harder kon
suffie schreef:Zag vanmiddag dit filmpje voorbij komen. We horen ze hier wel, maar zien ze gelukkig niet![]()
![]()
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... l-erg-laag