Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BianCatjee schreef:Cynthia82 Hoe heb je verschil in vorm gezien?
Noisy schreef:Wauw Cynthia, wat een knapperd![]()
![]()
Gewoon beginnen! Jezelf in je loopkleding hijsen en naar buiten sleuren. Je zult zien dat je na de eerste keer weer zin krijgt
AniekR schreef:Cynthia, wat leuk dat je met Kharamel gaat dekken? Zijn zo ongeveer de laatste rietjes dan of niet?
Wel benieuwd wat er uit komt. Hele andere hengst als Sublime dan wel.
*edit* begrijp net dat je Fi hierdoor laat dekken, niet DaisySpannend, ben wel erg nieuwsgierig
linda2008 schreef:Zo die kharamel ziet er knap uit zeg
En knappe nakomelingen ook wat ik zo gauw kon vinden
Tjinta schreef:Hier waren de dames vanochtend helemaal blij.... na een nattere periode mochten ze nu met dit heerlijke weer op de grote weides... whow wat hadden ze een lol.
In de prachtige morgenzon met wat dauw op t gras en dan 9 echt rode vossen aan het springen en dansen. Ik heb genoten!!!![]()
pretty schreef:Allereerst heel erg bedankt voor jullie meningen omtrent fokken met een ouder paard. Ik moet zeggen,ik ben verrast en had veel negatievere reacties gehad. Dat stemt me toch tot nadenken. Eerst eens kijken of ze nog fit de winter doorkomt want met oudere merries kan het snel veranderen,en daarna een DA check en dan zien we het wel,ik ga alleszins nog geen beloftes maken naar de vragende partij toe.![]()
Haar laatste zoon lijkt zo veelbelovend te zijn DA hij koste wat kost nog een veulen uit deze merrie wil. Ik ben wel gevleid natuurlijk.
CubaLibre schreef:Idd dat liedje en dan ook in zo'n jurk. Denk dat veel western ruiters dit filmpje al wel meer dan eens gezien hebben (ik iig wel, frozen geek nr 2
)
Ik vind de jurk wel wat toevoegen maar ieder heeft zo z'n eigen smaak