Meavey schreef:Wow Mira hebbie de skippybal ingeslikt.
Twee

Hee, ik heb ook zulke uierfoto's van Mira van gisteren, maar moet ze nog online zetten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meavey schreef:Wow Mira hebbie de skippybal ingeslikt.
frenia schreef:KMD: flauw hoor, die uier maakt niet voort![]()
Faniek schreef:@ _Marlijn
Weet je wel zeker dat het hars was? Niet gewoon viezigheid?
Hier gaat alles verder zijn gangetje. Myo heeft ontdekt hoe ze moet bokken, van mama wegrennen, grasjes gegeten, met de hond kennis gemaakt en foto's van vandaag volgen nog
Nikita staat nu op de cam, want die maak toch zichtbare vorderingen... zal nog wel niet nu direct komen, maar zal ook niet t/m 14 april (uitgerekende datum) duren denk ik, maar je weet maar nooit. Heb zo'n gevoel dat het een hengstje is. Ze draagt helemaal naar beneden...
jennyk schreef:September: volgens mij heb ik lang geleden ergens gelezen dat je aan ricardo dacht (of popcorn) voor een volgende dekking?
Nou wie heeft er een veulentje gekregen vannacht? Eéntje van db?
shirefan schreef:Geen veranderingen vandaag verder........
Cheveyo schreef:Ik heb even een vraagje:
Hier zie ik zoveel foto's van uiers en klingen en bij sommigen zit er geregeld of standaard drek tussen de uiers en viezigheid aan de kling. Bij de merries hier op stal maak ik dat altijd schoon. 1tje krijgt er zelfs uierzalf tussen om het maar schoon te kunnen houden/maken.
Ben ik daar de enige in of zijn er meer die het netjes schoon houden?