Dat is ook wel eens lekker, een lekkere nachtrust
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Smeejj schreef:Garmana; Haha het veulen steekt wel uit he.
hihi ik hoop dat ze al die tijd nog op dr benen kan blijven staan... adriana schreef:Men komt 1 dag niet op stalen wat gebeurd er dan.......................
![]()
Er zijn afgelopen nacht 2 gezonde hengst veulens geboren
Toch een gelukje dat ik die digi mee heb
Ik heb toestemming om vanavond te komen
)
goeiemorgen , ben nog steeds niet goed
maar kom toch effe vlug kijken

IndianSummer schreef:
@ Peetje; Hier is het volgens mij wel de hele dag droog gebleven..
Het is fijn dat de pony bij stalgenootjes komt, kun je heb blijven zien, maar het blijft natuurlijk moeilijk..

.

"Euhm... schat, dat is al 2 jaar achter elkaar een stermerrie en in 2004 Dagkampioen van Belgie en in 2005 reserve-Dagkampioen geweest." En toen liet ik hem de foto's in je profiel zien van de keuring: "Oooow, maar daar vind ik haar een stuk mooier er uit zien!"
Tja, wat een wintervacht al niet doet he? 
Fayette is al d'r hele dracht superaanhankelijk. Zodra ze mij of Roy ziet komt ze gelijk op je af gelopen en maakt ze maar al te duidelijk dat ze nu, direct, meteen op dat en dat plekje gekrabd moet worden
En doe je dat niet, dan krijg je een verontwaardigde blik en gaat er een voorbeen omhoog 
Wel fijn dat je hubbie nu voor de paarden zorgt. Dan kan jij tenminste goed uitzieken. 
Daar met zijn 3-en een buitenrit gemaakt. Noelle en ik onder het zadel en Herman met het 2-wielertje. Het was heerlijk weer en lekker windstil in het bos. En wat gangen betreft heb ik met Gulliver een goede keuze gemaakt
Hij heeft net zulke ruime gangen als Fayette en dat vind ik dus heerlijk he!
Dus daar moet dus wel een veulen uitkomen met net zulke ruime gangen als paps en mams.

wat een kwijlfries zeg!