Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nienke schreef:Ooh ja ik zeg ook niet dat DA's niet vrolijk zijn hoor, maar volgens mij is Djuno echt zo iemand waarvan je meteen aan het lachen bent als je d'r zietZo zag het er in ieder geval wel uit.
ThePast03 schreef:Zijn dat Djuno en dochter die nu bij Macy op bezoek zijn?
djuno schreef:ThePast03 schreef:Zijn dat Djuno en dochter die nu bij Macy op bezoek zijn?
chips.....dat jij dat al zo snel zag. We hebben inderdaad wel lol gehad in de stal...want we zagen jullie postings (in gedachte) de pagina's al vullen.
FennekeR schreef:Nienke schreef:Ooh ja ik zeg ook niet dat DA's niet vrolijk zijn hoor, maar volgens mij is Djuno echt zo iemand waarvan je meteen aan het lachen bent als je d'r zietZo zag het er in ieder geval wel uit.
Da's een geweldig maf, prettig gestoord mens!![]()
Idd altijd lachen....
en dat van die wallen........ dat klopt niet!
Nienke schreef:En djuno, is macy echt zo lief als ze er uit ziet?
djuno schreef:Nienke schreef:En djuno, is macy echt zo lief als ze er uit ziet?
Yep ....haar hoofd is in het echt nog mooier en haar buik nog dikker. Voor wat betreft haar uier....Pamela Anderson zou jaloers zijn geweest...want deze zijn WEL echt
TJTlover schreef:
djuno schreef:Nienke schreef:En djuno, is macy echt zo lief als ze er uit ziet?
Yep ....haar hoofd is in het echt nog mooier en haar buik nog dikker. Voor wat betreft haar uier....Pamela Anderson zou jaloers zijn geweest...want deze zijn WEL echt
MarijeR schreef:djuno schreef:Yep ....haar hoofd is in het echt nog mooier en haar buik nog dikker. Voor wat betreft haar uier....Pamela Anderson zou jaloers zijn geweest...want deze zijn WEL echt
Volgens mij heeft Macy 2 nieuwe vriendinnetjes erbij