Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze is al over tijd, maar zoals jullie zien duurt het nog wel even. 
maar wat een heerlijk nieuwsgierig en ondeugend veulentje zeg. hier een fotootje :
*
Ivanka ziet er goed uit, de buik wordt ook al mooi rond!
Odess schreef:Nou, madame staat lekker kuil te eten. Drupt ondertussen lekker door en haar vulva is helemaal ontspannen. Vannacht wordt het om het uur eruit denk ik! Of zal ik een bedje op stal maken... Het lijkt er in ieder geval niet op dat het er binnen nu en een uur is, ze is me veel te kalm. Al staat ze wel steeds op andere plaatsen... Of zou ik ook een Macy hebben, die het veulen gewoon tussen het eten door uitpoept! Op tijden als deze wou je dat je een camera op stal hangen had!

. Henk zei: Als het goed is 1. Ze fokt nogal groot, dus een flinke zal er in zitten. Het is niet zo smalle ding wat jij heb. Tsja, als je die borstkast ziet.

GEFELICITEERD!!!!

)
Plassen deed ie direct al en poepen heeft ie ook al geprobeerd. Resultaat, 2 inimini keuteltjes 
Ik ga nu eerst slapen

Odess schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAA VEULEN!!!!
De eerste foto's:
Het is een hengstje, het heeft al geplast. Ik ga nu eerst kijken of ie drinkt en nog wat foto's maken! Dan vertel ik het hele verhaal zo wel
fijn dat jullie erbij waren om een handje te helpen!! 
Gefeliciteerd